STABIL mailclient ?

Software d.  08. januar. 2004, skrevet af hestetyv
Vist: 299 gange.

hestetyv
 
Superbruger
Tilføjet:
08-01-2004 16:14:55
Svar/Indlæg:
18/5
nu er jeg ved at være træt af at Outlook stort set lægger hele systemet ned når jeg sender tunge mails på mere end 10mb.

Er der nogle der har et råd til en bedre client, som IKKE låser hele computeren og processor samt ram, når man sender større filer ?

Det er hverken fordi jeg mangler ram eller CPU kraft, det er simpelthen outlook der dræner.

Jeg bruger XP som styresystem.

Pft.

hestetyv
 
Superbruger
Tilføjet:
08-01-2004 17:01:50
Svar/Indlæg:
18/5
Jeg sender nogle ret tunge filer i forbindelse med mit job, hvor jeg også arbejder hjemmefra. Der kan være filer der fylder helt op til 100mb, og så kan man lige så godt lade computeren stå, for du kan hverken surfe, eller bruge andre programmer, eller multitaske samtidigt.

Der må være en mere effektiv client der ikke suger alle resurser når der sendes mail.



yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-01-2004 17:12:45
Svar/Indlæg:
1347/11
Hvis der er andre programmer igang mens du sender så store mails, og det er meget sandsynligt da det er en arbejdscomputer, det kan være antivirus, så kan de sammen med outlook tage næsten alle resurserne. Når det er så store filer du har med at gøre, hvad med at brænde dem ned og tage med istedet for.




hestetyv
 
Superbruger
Tilføjet:
08-01-2004 17:17:38
Svar/Indlæg:
18/5
Hvis bare jeg kunne brænde dem og tage dem med, men det er typisk filer til andre firmaer i andre lande :)

Men jo, jeg har netop antivirus kørende og det er faktisk den der sender filerne. men jeg synes også jeg havde problemet før jeg brugte antivius..... Jeg må nok leve med det så... (hvem sagde flere pauser hehe).