Elitebruger
Tilføjet:
08-01-2004 23:27:49
Svar/Indlæg:
23132/740
Jeg har et problem.
Vi har en ADSL forbindelse i huset, som går ind i en switch. Tilkoblet denne switch er der tre computere og en trådløs router.
Det tre computere er stationære, det være sig: min fatter, min mors og min egen.
Jeg har selv købt en trådløs router, LinkSYS. Den har jeg sat i den ene af de fire tilgængelige porte på switchen. Dvs. at alle porte på switchen nu er i brug.
Jeg har intet problem med at komme på internettet vha. den bærbare (w-lan, hvis det ikke skulle være gået op for nogen ;)). Køre div. programmer; messenger, ie, kazaa, skype osv.
Det egentlige problem ligger i: De tre stationære kan ikke "se" den bærbare. Jeg har prøvet via alle tre. Intet resultat. Den bærbare kan ej heller se de tre stationære.
Det er et lille problem, da jeg gerne ville kunne sidde og overføre filer imellem computerne, uden altid at skulle bruge min (særdeles udemærkede Apacer HandySTENO 2.0) usb-key hver evig eneste gang.
Umiddelbart kan jeg ikke se nogen løsning på problemet... jeg har ingen anelse om hvad det er, der er i vejen.
Er der nogen af jer, der har en idé?