bob.dk

Diverse d.  08. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 430 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
08-01-2004 23:31:03
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg købte et godt stykke tid før jul en harddisk hos bob.dk som viste sig at være defekt da jeg fik den, crasher maskinen hvisman læser på den, men det er ikke det der er problemet, jeg går så ind og kigger på deres hjemmeside for at finde ud af hvordan jeg sender den ind til dem igen, der er så et support telefon nummer men så får jeg øje på det der står med småt 2.50kr i minuttet, hmm tænker jeg det gider jeg sgu ikke pg sender dem en mail istedet hvor jeg skriver hvad jeg skal gøre, jeg har nu sendt dem 3-4 mails på diverse adresser og via deres hjemmeside men INTET svar grr

Er der nogen her der har været lige så uheldige med bob.dk som jeg, det eneste telefonnummer der er på siden er suport telefon nummeret som koster, ved at søge lidt på nettet på deres adresse på kraks finder jeg ud af at firmaet der bor på adressen hedder noget andet. overvejer at ringe til dem og høre en tur grrr :(

Sidste gang jeg handler der!!!

Jay

Elitebruger
Tilføjet:
08-01-2004 23:38:58
Svar/Indlæg:
193/54
jeg ville ringe til dem, hvis vi antager at det tager 5min (hvilket nok er den længste tid jeg har snakket med butik på) så bliver det 12.5 kr, hvilket IMO ikke er meget for at få en ny hd. så jeg syntes du skal ringe til dem

ELLERS kig lige lidt på det link i øverste højre hjørne hvor der står retur varer :p der skal du logge ind og udfylde en rma

Greforb

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2004 00:14:46
Svar/Indlæg:
359/115
#1: Det er jo ikke meningen man skal betale for at ombyttet en defekt harddisk, uanset hvor mange penge det drejer sig om.

Greforb

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2004 00:41:59
Svar/Indlæg:
359/115
Bare tal pænt og lad være med at true dem. Mennesket er sådan indrettet at det er helt vildt med at sætte sig på tværs hvis noget går det imod. Tal pænt, brug retorik og hvis du ikke får noget ud af det, så ring til forbrugerstyrelsen.

Scotty

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2004 08:26:41
Svar/Indlæg:
258/12
4# Ej... support koster, det er en service ligesom alle andre :)

(hvem ville give telefonisk support gratis ?)

Prøv de første to og så tror jeg nok piben får en anden lyd ;)

ZharK

Superbruger
Tilføjet:
09-01-2004 09:34:59
Svar/Indlæg:
130/17
Hm... hvad med at gøre som mig.. jeg købte en HDD og den vidste sig at være rimelig groft defekt og dens parametre og søger var sådan set total færdig... jeg fejl testede den selv så jeg havde noget at kaste i hovedet af dem når jeg så enlig fik fat i dem så jeg ikke skulle vente 1 uge på de tester...... mit gik så meget nemmere end det du beskriver da der ikke var nogle problemer.....

der plejer at være et Diagnostic Tool på producentens hjemmeside......

Skal så sige at jeg arbejde som it-suporter i fritiden selvom jeg ikke er ældre og ikke er udannet....

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2004 00:43:20
Svar/Indlæg:
3346/81
Reklamation er ikke support og omvendt.

Derfor skal der være mulighed for - telefonisk, elektronisk samt skriftligt at kunne klage/reklamere over ens produkt, uden omkostninger.

Tomgun

Greforb

Superbruger
Tilføjet:
12-01-2004 01:02:10
Svar/Indlæg:
359/115
#6: Tjaeh shg.dk giver f.eks gratis support, altså til almindelig telefontakst. Udover det, er der som Tomgun siger forskel på support og reklamation.

SpaceDog

Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2004 01:15:07
Svar/Indlæg:
1455/78
Jeg har meget dårlig erfaringer med www.klingenbergdata.dk

købte et cd-rom drev hos dem, det holdte op med at virke 2 dage før at garanti udløb, så ville ejeren ikke tage i mod det pga der kun var 2 dage af garanti'en tilbage, og det stod vi så og diskutere i et stykke tid.....

Men så var der en af deres handelsskole elever som påpege at det kunne han ikke nægte, også tog han i mod det meget modstræbende, men der gik 1 månede før at jeg fik et nyt.