Overclocker
Tilføjet:
08-01-2004 23:31:03
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg købte et godt stykke tid før jul en harddisk hos bob.dk som viste sig at være defekt da jeg fik den, crasher maskinen hvisman læser på den, men det er ikke det der er problemet, jeg går så ind og kigger på deres hjemmeside for at finde ud af hvordan jeg sender den ind til dem igen, der er så et support telefon nummer men så får jeg øje på det der står med småt 2.50kr i minuttet, hmm tænker jeg det gider jeg sgu ikke pg sender dem en mail istedet hvor jeg skriver hvad jeg skal gøre, jeg har nu sendt dem 3-4 mails på diverse adresser og via deres hjemmeside men INTET svar grr
Er der nogen her der har været lige så uheldige med bob.dk som jeg, det eneste telefonnummer der er på siden er suport telefon nummeret som koster, ved at søge lidt på nettet på deres adresse på kraks finder jeg ud af at firmaet der bor på adressen hedder noget andet. overvejer at ringe til dem og høre en tur grrr :(
Sidste gang jeg handler der!!!