#4 han ville han kval... der for ingen AOC skærm til ham :e !!! jeg har selv en SONY E220E men de laver jo ik CRT skærme mere... Men der give man sq også en del penge.
Jeg har selv en samsung syncmaster 757MB, det er en 17" og jeg er helt vild glad for den, det er flad billederør og den kan kører 2048x1536. Hvis det skal være 19" kan du købe 957MB som er næsten det samme bare en 19" model.
hva er billigt? den skærm du linker til ... ville jeg ikke købe.... har ikke hørt så meget godt om den.... men derimod ville jeg kigger lidt på LG Flatron 900P --> http://www.edbpriser.dk/hardwa...
Det er sq en fin skærm, den fylder relativt meget, men det sys jeg nu alle 19" skærme gør.... Prisen er også lidt krydret, men jeg har ikke snakket med en eneste der har været utilfreds med den! jeg har nemli i længe tænkt mig at kaste penge efter den, så jeg har været ude og forhøre mig lidt af... Spillede ved den til et lan, og *BANG* så var jeg faldet for den....
Den er da vist fin, men er den flat? og 1500Kr det får du altså ikke kvalitets 19" for, så måske skulle du gå ned i en 17", jeg ved ikke hvor godt den 19" du linker til er...
Jeg har en samsung syncmaster 957MB.. Den er laekker nok.. Men ville hellere tage LG 19".. Kan ikke lige huske model, men den koster 2k og har fladt billedroer.. Og kan koere 1600x1200 i 100hz..