Er da nogen som kan hjælpe mig med Outlook Exprees, jeg skal til at formatere mit C: og jeg vil meget gerne gemme mine email's på mit D: hvad skal jeg køre. Er da en fil man kan flytte eller noget.
Det er muligt at "hive" dem direkte ud i en mappe, så bliver de vistnok gemt som .eml. Jeg har desværre ikke fundet en måde at få dem tilbage i OE, men de kan læses direkte der fra! Hvis du har outlook instaleret kan du også importere her og gemme som det hele i en .pst fil!
Det er muligvis nemmere at gemme de dbx-filer på et andet drev og bare importere emails senere - går lidt mere smooth nogle gange.....andre gange så....tjah men lad endelig være med at slette dine dbx-filer før du rent faktisk har dem inde i dit OE
Hvis du så senere vil gør det lidt nemmere end fx C:\Documents and Settings\DIT LOGING NAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{FE889D5D-7C9E-41A4-B423-3BD97992B 0D7}\Microsoft\Outlook Express kan du ændre biblioteket.... funktioner-> indstillinger -> velligeholdelse -> lagringsmappe.
Du skal genstarte computeren efter du har flyttet mappe.... også selv om outlook ikke siger det.
et fif.... tag en kopi af mappen før du leger med det ;)
Det er rigtigt at man bare kan "trække" dem over i en anden mappe på f.eks. skrivebordet, og dernæst flytte dem til D drevet. Når du så har formatteret om, så gør du det bare omvendt, det virker perfekt. Har gjort det utallige gange! :p