Hjælp til TV-Out!

Diverse d.  11. januar. 2004, skrevet af LunD^
Vist: 179 gange.

LunD^

Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2004 19:32:53
Svar/Indlæg:
448/42
Hej OC'ere! 8)

Jeg har netop købt scartstik og kabler så jeg kan se TV-Out på mit fjernsyn.

Der er dog en ting der irriterer mig:

På min alm. monitor kører jeg 1024x768. Mit fjernsyn kan max køre 800x600, så når den har været sat på TV-Out og jeg sætter den tilbage på min alm. monitor, er alle min Windows ikoner rykket rundt. Kan man på en måde afhjælpe dette?

Og så tænkte jeg på om man kunne bruge sin almindelige skærm samtidig med den også viser på fjernsynet. Så man kunne spille på skærmen, og vennerne fx. kunne følge med på fjernsynet?
Fx. via et program eller noget.

Det var alt, fortsat god aften! 8)

LunD^

Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2004 19:48:02
Svar/Indlæg:
448/42
Ja, fandt lige ud af hvordan man kører over begge enheder samtidig, so far so good.

Men jeg har lagt mærke til (svært at undgå), at grafikken på mit fjernsyn er meget grim. Primært pga. slør på al text på skærm.

Er TV-OUT bare sådan, eller er det noget der skal justeres/indstilles? Det er faktisk kun lige over div. tekst på forskellige sider, den er grim.

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
21-01-2004 11:09:12
Svar/Indlæg:
6052/189
det kommer også an på hvor godt dit gfx er... hvis du har en High-End kort så kan man så super grafik... En af mine venner har det der Parhelia 512... Det er super tv-out grafik, det er helt vildt...! det er bedre end DVD!! Men det er jo også pga 512bit gpu... :D

Men mener man kan indstille noget der hedder Anti-flicker eller lignende...