Det kan være man skal til at have fat i en UPS, hvis de bliver ved med at lave huller i strømmen... Synes det begynder at lugte lidt af strømforsyningen i østlandene, efterhånden...
strømen gik også i Aalborg.... men min computer kørt bare vidre :e godt mit radeon 9800XT ikke var kommet i min computer, så havde den nok ikke kunne klar 1 sek uden strøm :e
Også her var der strømsvigt. Højbjerg. Varemn er også gået. Der skete nøjagtig det samme for ca. 1 uge siden. En del af varmevekslerne fra Studstrup Værket sætter ud pga. strømudfaldet og så er der ingen fjernvarme. Det kom igen efter 4 timer sidst det skete.
#25, hvaa det skal ikke udvikle sig til endnu en AMD vs. Intel krig, men gider du ikke lige at lukke R****, der er nogen der har AMD, og faktisk syntes den er ganske god ( syntes også Intel er god, slet ikke det )
strømmen gik også i ålsø lidt udenfor grenå. Det underlige var at min comp ikke ville starte 5 efter strømmen var kommet igen. Jeg troede seriøst at min PSU var død, jeg skiftede nemlig psu blæser igår :)