RMA hos shag

Hyggehjørnet d.  12. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 305 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
12-01-2004 21:26:44
Svar/Indlæg:
0/11005
Nogen der har prøvet det?
De har nu haft mit defekte mobo liggende i over 1 uge, de svarer ikke på mine mails, de tager ikke telefonen.

Hvad kan man som forbruger gøre?

Jeg gider sku ikke rejse til bornholm for at snakke med dem.

En meget sur mand :(

legebarN
 
Superbruger
Tilføjet:
13-01-2004 11:38:41
Svar/Indlæg:
487/59
Lider med dig xntric, jeg kan sagtens komme igennem, men ingen tager tlf'en.
Og de svarer heller ikke på mine mails...



Andy.
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2004 03:56:04
Svar/Indlæg:
1536/33
Har også bestilt en Barton 2500+ der....... det er over en uge siden........Hvis du ringer ved middagstid, så tager de telefonen.......Har også siddet i telefonen i laaang tid..... og mails svarer de ikke på...... :( :l

Det lidt "sjove" ved deres specielle form for kundeservice er at på deres hjemmeside skriver de: " Vi vil også sætte fokus på kundeservice da det er alfaomega for en god handel. " Hvilket jeg har oplevet det modsatte af :l





kkofodh
 
Superbruger
Tilføjet:
20-01-2004 11:54:18
Svar/Indlæg:
24/6
lig mærke til at de ikke opdatere deres side serlig meget....

andgående telefonen...... prøv at ring omkring 16.30-17.00 der plejer der ikke at være problemmer med at komme igennem..... for ved den tid kommer der ikke mange kunder...