Ja de vil bare give dig en ny... eller slet ingen :l
Hvis det er noget på printet, som er brændt af, så kan du bare skifte det. Men hvis det er noget af det der sidder inde ved skiverne som er brændt af, så er dine data tabt.
Jeg kan finde flere agumenter for det ene og det andet, men jeg tror at det stærkeste er:
Eftersom at den slet ikke vil spinde op, så kunne det tyde på at motoren er død, og så er dine data tabt.
Men det kan da også være at det er printet eller det batteri der sidder til BIOS'en. Så hvis jeg var dig ville jeg nok starte med at prøve at skifte batteriet. Det sidder på bagsiden af printet. Hvis det ikke virker så kan du prøve at finde en hdd som er helt identisk. Helst billigt jo. Og så skifte printet. Men jeg tro ikke at du skal håbe på alt for meget. Hvis ikke dine data er meget vigtige, så ville jeg nok bare købe en ny.
PS. jeg har lige fået min nye PSU i dag. Så nu må vi se hvornår jeg får tid til at lave vand i den, så skal jeg nok lave en side om det så du kan se hvordan jeg har gjort. Og hvad man skal passe på med... app.!! ;)