mystik hacker? andet?

Diverse d.  13. januar. 2004, skrevet af BFCS
Vist: 477 gange.

BFCS
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2004 23:24:48
Svar/Indlæg:
57/11
Ja jeg sad lige og kigget på mine dreve opdaget så noget meget mystik en skjult mappe.
Hvor der lå musik stykker der fylder indsyg meget 30-40mb stykket der er 9 styk samlet 302mb

mappen hedder: ~cevts_001_tmp.dir

filerne hedder: ~cevts2 også ellers op til 9 i tallet. så lige en der hedder: ~cevts17

Og mappen er skjult men kører altid med vis alle mapper og filer.
og den er skrivebeskyttet. Og jeg har verden lagt det ind og det har andre ikke ihvertfald. Ikke ved at sige ved computern. For synes sku det underlig hvordan de er der.
Det er da ok musik men det fandem ikke midt.

Nogen der har nogen gode råd eller har hørt/kender noget til det?

skal siges det på mit F-drev.
og kører XP og med D-link router med firewall
Og ingen P2P programmer på eller har været.

Musikken er noget Spice girl musik gammlt spice up your world hedder den vist eller synger de.
Noget Boom Bay eller hvad han hedder a-tenns og en jeg ikke kender samt noget violin musik.

Nogen der har prøvet noget i stil med det???
?:(

Lynge
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-01-2004 23:36:15
Svar/Indlæg:
485/57
Du har 24 timer!



DxB^
 
Superbruger
Tilføjet:
14-01-2004 00:05:32
Svar/Indlæg:
183/26
hmm evt gamle temp filer fra en Audio CD brænding/kopiering?
Andre der har adgang til din puter



SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2004 01:36:21
Svar/Indlæg:
1455/78
2# lyder meget sandsynligt, der er mange programmer der ikke er gode til at rydde op efter sig selv inc. Windåse



BlAzKoWiCz
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2004 07:24:55
Svar/Indlæg:
2732/41
0# Det er den nye og Meget farlige.... MP3 Hacker!
Heh, ej det lyder meget mystisk ;)



Ebzen
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2004 08:45:14
Svar/Indlæg:
592/17
Ja...
Det er det nyeste påskud hva angår computer hacking!! De vil hjernevaske dig med Spice Girls, Doctor Bombay & A-Teens... Så du vil Køøøøøbbbbeeee deres CDér... Du må bare eje dem!!!!
Mon dog?! :e
Ej... jeg tror det er noget Windows Media Player der ikke kan finde ud af rydde op af sig selv.. "Normale" brænder programmer lægger hele CDén ned som image fil.. Men.. Det mener jeg ikke Windows Medie Player gør, når den kopiere CDér. Den lægger det vidst ned på harddisken i form af wave, eller deres eget grimme format: WMA!
Mon ikke du kan starte PCén i fejlsikret tilstand, og få slettet det grimme pop musik!! :D

Ebzen




Silverman
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2004 08:55:51
Svar/Indlæg:
1720/3
Hehe, ny måde at "lege" med sine "fjender".. Smide det ind på deres comp, og så ringe til APG :) LooL

Ej... Har du nogensinde haft en spce girls cd ? (jeg ville nok ikk indrømme hvis det var mig men hva' fa'n :)



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2004 11:21:21
Svar/Indlæg:
6052/189
ej... ellers så installer en software firewall, og hold øje om folk udefra prøver at få adgang til denne mappe...

Og skift evt password på routeren... (hvis det altså stadig er standard )

/Tonni Lerche



BFCS
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2004 18:33:56
Svar/Indlæg:
57/11
OK takker for alle svar. Prøver lige det forskellige igemmen.
Og nej den nemlig ikke noget et program har smidt eller noget for den computer har aldrig haft brænder i eller andet mediaplayer noget. Så det ikke rigtig derfra det kommer.

Men ja de hjernevasker sku en LOL med det Spice Girls det sådan noget man får på hjerne LOL :p

Så det skal sku væk LOL

Men ellers tak for alle de gode bud og kan i have en forsat god dag :e