waterchill

Vandkøling d.  14. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 254 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
14-01-2004 21:42:12
Svar/Indlæg:
0/11005
hej

Har lige købt et waterchill kt12-l20 v2.

Da jeg har en amd, blev jeg nød til at skifte toppen på kølehovedet til cpuen. Derefter gik det fint med at montere kølehovederne på nord-broen og gfx-kortet. Slangerne blev klippet til og jeg fyldte systemet med demineraliseret vand tilført det antialge væske som fulgte med. Til min store forbavselse dyppede det ikke kun ud, men FOSSEDE ud - på udgangen fra cpu kølehovedet og indgangen på nordbro kølehovedet. Ifølge mit øje, kan jeg dog ikke se om det er selve studsene som er utætte eller om der er mellem toppen og studsene.

HVAD KAN MAN GØRE VED DETTE?
har læst om en anden som også nogenlunde har haft dette problem:
http://www.overclocking.dk/for...

kan man gør som Klabautermanden skriver "det ser ud til at det ikke længere er utæt. jeg har skiftet ALT isoleringstapen (/filmen) og monteret noget nyt og indtil videre har mit radeon ikke fået flere svømmeture, men det er selvf. lidt ærgerligt at man bliver nødt til at tape sine slanger fast får at det holder tæt. men så længe det virker er jeg egentligt hamrende ligeglad hvor grimt det ser ud!"

eller er det slanger som er klippet/skåret lidt skævt.
Hvordan får man slangerne så lige som muligt uden køb at en slangeklippersaks?

eller skal man kontakte forretningen hvor man har købt det og sige at det er i uorden.

m.v.h. Thomas
Lynge

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2004 22:25:00
Svar/Indlæg:
485/57
www.asetek.com , spørg i deres forum... supporten fra asetek er hurtig, og de kigger og i forummet ;)