Det er et fedt kabinet. Jeg har jo næsten lige købt et PC75B, samme som PC71, bare med rude i siden. Det er totalt fedt, og yderst lækkert lavet. Godt plads, og jeg mener RIGTIG godt plads. De medfølgende blæsere larmer dog som et ondt år (IMO), så det første jeg gjorde efter at have startet det op første gang var at drøne ud til studiedata for at købe 6x Papst ultra low noise blæsere.
Stort set alt i kabinettet er samlet med skruer, og der er finger skruer bagpå, på harddisk skufferne, og på alle pci pladserne. Der følger 2 dækplader med til 5 1/4" cd/dvd drev og til diskette drev.
Kabinettet er genialt til at montere vandkøling i, jeg har selv lige brugt det meste af formiddagen på at save hul i toppen til en tripple radiator. Det er også dejligt nemt at save i det aluminium, sammenlignet med mine tidligere stål kabinetter.
Jeg tror seriøst ikke du vil fortryde at du har købt det, ever. De første 2 timer efter jeg var kommet hjem med mit sad jeg bare og savlede over hvor lækkert det var lavet, og hvordan der var kælet for alle detaljer.... :p :e