RMA hos shg.dk

Diverse d.  15. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 446 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
15-01-2004 20:34:31
Svar/Indlæg:
0/11005
mit grafikkort (tyan radeon 9700pro) gik i stykker et par dage før jul og jeg sendte det ind til shg's rma afdeling. de skriver så at de har modtaget det den 30. og mere er der ikke sket i den sag, hvornår tror i jeg kan få det byttet, hvad er jeres erfaringer med shg.dk ?:(
legebarN
 
Superbruger
Tilføjet:
15-01-2004 20:36:37
Svar/Indlæg:
487/59
Sidst jeg sendte noget til RMA hos shg.dk gik der 3dage fra jeg sendet tingene til jeg havde dem i hånden igen (altså ombyttet :=) Så ingen probs der.

Tilgengæld har Shag.dk nu haft mit mobo i 2 uger uden jeg har kunnet komme igennem til dem.



Chronos
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2004 20:41:52
Svar/Indlæg:
566/150
#2

min mate sendte et bundkort tilbage til shag som gik i stykker, han har kvittering osv fra posthuset, han har ik hørt eller set fra dem i 1½ måned, så ringede han ind. De havde ik fået noget siger de.

hva gør han så nu?



Try-this
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2004 20:48:38
Svar/Indlæg:
151/6
Min sag med en ven's soltek bundkort tog knap et halvt år, og det selvom vi indtil flere gange truede med forbrugerklagenævnet. Vi skulle faktisk lige til at anmelde det, og så beslutter de sig for at sende et nyt bundkort....... men det tog eddermame sin tid! :00



drator
 
Superbruger
Tilføjet:
15-01-2004 20:53:31
Svar/Indlæg:
1058/61
Har ikke rigtig noget negativt at sige om shg, det kan være træls at vente i butikken, men ellers har de sgu været hurtige og til at tale med, ang. de RMA sager jeg har haft hos dem.
Thumbs up herfra.

Men tingene kan altid gå galt og vi kan alle sammen glemme ting, og det kan folk fra shg sikkert også, så tag og ring derud og hør hvorvidt de er nået. Der er sikkert en eller anden der har glemt et eller andet :00 , træls, men tror ikke det er noget de gør med vilje...



Greforb
 
Superbruger
Tilføjet:
15-01-2004 21:00:32
Svar/Indlæg:
359/115
Problemet er jo, at Radeon 9700 Pro ikke laves mere, så det skal sikkert helt til TYAN. De ligger jo ikke inde med Radeon 9700 Pro kort, så de kan ikke bare straksombytte det. Hvis du ønsker det kan du evt kontakte dem og høre om de kan tilbyde noget andet som erstatning for dit Radeon 9700 Pro kort.



Archos
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2004 21:26:14
Svar/Indlæg:
846/74
jeg har oxo haft et radeon 9700 pto til RAM, og efter 1½ mdr, ringede jeg derind, og de sagde at grafikkortet ikke produceres mere, så jeg fik valget mellem at få pengende, eller få et radeon 9800 pro 128 mb.

/archos :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2004 21:43:59
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Mht. erfaringer med SHG.dk -> Kun gode... altid god service og en god behandling. Begge veje, dvs. salg og RMA.



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
15-01-2004 22:10:32
Svar/Indlæg:
14079/622
Har os bestilt nogle ting hos shg - og jeg fik T&T nr. på pakken, og havde hardwaren 2 dage efter sååå :D
Altid cool service hos shg... Men du ka jo ha været uheldig :(



sorte_fyrste
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2004 22:18:03
Svar/Indlæg:
219/21
Jeg har kun købt hw ved shg.dk de sidste 2 år...har heller ikke haft broblemer med dem...der er kun en gang gået mere end 2 dage fra jeg bestilte til jeg havde det...



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2004 22:25:03
Svar/Indlæg:
4263/107
Yep, er enig der piger :e

Havde et netkort til rma som de også glemte at sende svar på, og da jeg var derinde en gang 1 mådeds tid senere hviste han ikke lige hvad der var galt men vi fik da bare pengene tilbage :e (70,- ca)

Det er da OK service bare at få dem :e



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2004 22:55:23
Svar/Indlæg:
3329/182
Hey mon I ikke lige skulle tage en slapper... shg.dk døjer med sygdom og har knap tid tid at klarer det hele. Derfor er der også en del ordre der ligger og venter.

Desuden kan det være at dit Tyan GFX skal sendes videre til producenten og så kan det godt tage lang tid. Shg er i sin fulde ret til det.

#3 Hvis din mate har sendt det som brev, så er det bare sør røv og lokum for ham for det er hans egen skyld... da værdi sager bør sendes som pakker da man da har mulighed for at få erstatning....

Men man lærer af sine fejl - bare surt at man somme tider skal lære det få den hårde måde...

#4 Forbrugerstyrelsen kan intet gøre ved det - det er postens skyld.



RedHot
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2004 23:05:29
Svar/Indlæg:
796/99
Har ikke rigtig noget negativt at sige om shg de har ald tid været hurtige når jeg har sent noget til REM :e ¨

og email fik jeg svar på sammen dag :)
og ringede 2 gang og fik fat i en føste tage bække gange :)



ViperZ
 
Superbruger
Tilføjet:
15-01-2004 23:28:42
Svar/Indlæg:
850/23
Undskyld jeg spørger, men er her tale om SHG.DK eller SHAG? I snakker om 2 forskellige ting - bare i lige ved det :i



SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2004 00:47:06
Svar/Indlæg:
1455/78
16# det er shg.dk vi snakker om ;)



palle
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2004 01:11:50
Svar/Indlæg:
2307/37
#8, med mindre SHG har spurgt dig, om du vil have et andet kort, end det indsendte, så kan du ikke regne med at få et andet. Du har købt og betalt for et 9700 Pro IKKE et 9800 Pro.

Hvis SHG giver dig et 9800 Pro i stedet for at få TYAN til at sende dig et erstatnings 9700 kort, så er det en for vild god service. Godtnok har jeg høje tanker om SHG, men det er jo trods alt ikke Palles gavebod. ;) :p



-FiDo-
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2004 01:50:33
Svar/Indlæg:
243/10
Tjah.. Har en kammerat der sendte sin 4 GB UW SCSI disk til RMA hos dem.. Fik en telefon opringning lidt efter hvor de sagde at den ikke virkede og de ville sende en 8 GB disk da de havde haft probbet paa mange af 4 GB diskene.. Nice nok :)



legebarN
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2004 10:34:02
Svar/Indlæg:
487/59
Jeg har sendt et motherboard til shag, da jeg har sendt som pakke bevidner postDK at den er afleveret på adressen. Men jeg har sku ikke tålmodighed til at vente 2måneder på at få det igen.

og for alle er med så snakker jeg om shag.dk



Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
16-01-2004 11:36:40
Svar/Indlæg:
685/107
Sygdom eller job ville jeg da blæse på. De burde da have noteret det på deres forside, eller sendt en mail/ringet til dem der har sager kørende hos dem.
Dette er bare min mening, og jeg skal ikke kunne sige om det er sket.

Jeg har ellers ikke noget ondt og sige om hverken det ene eller det andet firma, da de altid har ydet god kundeservice over for mig.