Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2004 16:06:49
Svar/Indlæg:
684/95
Hejsa, nu er det tid til at de kloge hoveder her tænker sig om, for det her er sq mærkeligt.
jeg havde lige fået min chill psu (damn nice), så jeg kunne få liv i min computer:
Abit NF7-S
1024 Kingston 3500
Barton 2800+
Jeg starter svinet og den kører jo som en drøm... ahhh tænker jeg så i min lykkerus... nu er det sq på tide jeg prøver min gamle T-Bred 1700+ igen. Jeg smækker den i bundkortet og den starter glimrende op... MEN PLUDSELIG opdager jeg at cpu blæseren ikke er sat til, nåååh tænker jeg, no problemo... jeg slukker pc'en og smækker strømmen til og trykker på knappen.... men ingenting sker... blæserne kører men skærmen tænder ikke og 10 - 20 sekunder efter slukker den bare af sig selv... mystisk...?
Nå, pyt skidt, jeg smider da bare min gamle barton i igen, men fandme om den ikke gør akkurat det samme... vrææææl!!!
Well, jeg har ikke mistet modet og fyrer derefter begge cpu'er.. en ad gangen naturligvis, i mit Gigabyte mobo med Via KT400 chipsæt, men den fucker helt op, jeg når ikke en gang at trykke på knappen før maskinen starter... jeg tænder bare for psu'en så ruller den derud af.... men skærmen tænder ikke og pc'en slukker pokkertage mig igen efter 20 sekunder....
HJÆÆÆLP, hvad er der galt?
Spørg endelig hvis der er noget i er i tvivl om, så vil jeg svare ligeså snart jeg kommer hjem fra føtex...