Har sådan et kort, og det er lykkedes mig at softmodde mit til et pro! jeg gjorde det med Omega driver. Dog er det meget vigtig at få noget bedre køling på, hvis du skal softmodde og overclocke kortet samtidig! Resultater 3DMark01;19417 og 3DMark03;6278 Kig i min profil og se noget mere!
Nix, hvis du bare skal softmodde behøver du ingen bedre køler... Jeg har et softmoddet 9800se fra club 3d uden fejl, og jeg bruger sq ingen bedre køler, den der sidder på er lavet til at kunne klare et 9800pro.. så.... Jeg får 5200 i 03..
Men hov, min køler ser ikke sådan ud som den der... jeg har en sort en, men den der er i hvert fald også på 9800pro kortene! Nogen der ved hvad max temp. et gfx kort må være ?
Oxize jeg kan fortælle dig at det første kort jeg havde, brændte af netop med den sorte køler på, så derfor har jeg sat en anden køling på den jeg har nu, så ud fra det, kan jeg kun sige bedre køling!
Det er så nok pga. du ikke har ordentlig air flow i computeren, hvis det overhovedet er nødvendigt... Jeg har købt med et softmoddet 9800se i ½ år nu, og det er først for 2 uger siden jeg fik en blæser i fronten og en i bagved i toppen såå... det har sikkert været pga. varm luft i dit kabi, men jeg skal da tage det til eftertanke :00