AGP port død/gfx død ?

Overclocking d.  17. januar. 2004, skrevet af Oxize
Vist: 315 gange.

Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2004 15:23:22
Svar/Indlæg:
1328/55
Jeg har lavet multi- og voltmod på mit k7s5a np og det virker helt fint.. Jeg har lige for 2 sekunder siden sat det i og startet op i bios.. Jeg havde ikke sat multien højt - kun så min 1200 duron kørte ved 100 x 5 = 500 Mhz.. Så ville jeg checke om jeg kunne ændre spændingen vha. den variable modstand jeg havde monteret.. Det var ingen probs jeg skulle bare lige først opdatere billedet.. Så jeg ville lige tjekke hvor højt jeg kunne... Jeg nåede til 2,3 volt, hvorefter jeg prøvede at skrue lidt højere op, men så crashede den totalt... Jeg kunne ikke rigtig starte mere, men efter jeg havde resettet bios og havde taget batteriet ud og så kunne jeg godt starte men nu kommer der ikke noget skærmbillede ?:( ?:( ?:( Er det min AGP port der er fucked eller mit gfx kort eller måske noget helt 3. ??? nogen idéer/forslag ??

takker

mvh 0xize

Jonjak
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2004 15:37:32
Svar/Indlæg:
91/20
Prøv at starte med at tjekke din stik og kabler :)



Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2004 15:48:23
Svar/Indlæg:
1328/55
Det virkede jo før det hele, og jeg har ikke rodet med nogen af dem sååå... men kan da godt lige tjekke.. bare ikke så fedt at skulle køre med et pci kort..



Jonjak
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-01-2004 16:09:26
Svar/Indlæg:
91/20
nej, troed bare du hagvde taget den fra.. men man kan jo godt ligge på gulvet og skifte batteri..
Men du havde jo fået den startet efter den gik kold så det kunne jo være.



Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
17-01-2004 16:18:03
Svar/Indlæg:
1328/55
Det er bare IKKE godt, specielt fordi jeg havde lovet min lillebror på 10 år min gamle computer, så han bliver nok lidt ked ad det :(

Kan det måske hjælpe hvis jeg lader motherboardet stå uden nogen dele i og tager batteriet ud og sætte cmos jumperen til 2-3 i stedet for 1-2 ?? man kan ikke købe en agp port vel? Men er det bare mig eller lyder det lidt usandsynligt at ved at jeg satte spændingen til CPU'en op ryger AGP porten sig en tur ??

mvh 0xize



Kristian
 
Superbruger
Tilføjet:
18-01-2004 00:51:58
Svar/Indlæg:
605/29
måske skulle du prøve at tage dit agp kort ud, jeg mener ikke agp porten burde gå nogen steder med volt ændring på cpu, prøv at evt. sætte et andet grafik kort i for at tjekke om det er porten eller gfx kortet - desuden burde et gfx kort heller ikke gå nogen steder af den får lidt strøm...