Okay, first things first! - #23 - Lær at sætte punktum! ;)
Godt så...
Jeg synes desværre at oc.dk er begyndt at miste lidt af det jeg så godt kunne lide ved oc.dk i de tidligere dage. Der var folk der gik amok med gaffa, limpistol, whatever de nu havde (og bananer i kølere, for at optimere køleevnen 8)) og så skulle der ellers ske ting og sager med deres begyndende uddaterede system. - Folk er blevet mere påpasselig med deres hardware så at sige, samtidigt er meget af charmen ved oc gået tabt. - Det er ikke længere manglen på et hurtigere system der får folk til at oc, men nærmere "min far kan tæske din far" og "min golf 2 har større fælge end din golf" mentaliteten.
Jeg har al respekt for de ægte gh3tt0 folk, men de er desværre en uddøende race. Jeg må så krybe til korset og erkende, at jeg ikke selv er en stor bidrager til klubben, men efterhånden får man andre prioriteringer (jeg stiler efter et lydløst system) og har desværre heller ikke så mange penge mellem hænderne mere (går fra hjemmeboende med SU + fint betalt fritidsjob til udeboende udelukkende på SU). - Et lille, nærmest symbolsk oc af mit aldrende passivt kølede Radeon 8500 er det da blevet til, fra standard 275/275 til imponerende 290/290 - uden artifacts self ;) . - Systemet ville jeg da også gerne pumpe lidt op, men desværre er der lidt problemer enten med en belastet PSU eller konflikter mellem ram og bundkort.
Testsne på oc.dk er desværre også af dalende kvalitet, HT.dk har godt nok heller ikke imponeret på det sidste, men det burde der kunne rettes op på. I redaktionen på både HT og OC sidder der en del kompetente folk, men desværre også folk som ikke opretholder samme standard.
Jeg er sikker på en sammenlægning af de 2 redaktioner og en lille udtyndning ville gavne niveauet. - Dermed ikke sagt at det skulle blive en ren test side, for jeg vil altid hellere læse en god gh3tt0 artikel, end en test af et produkt, som mange andre sider også tester.