´Har brug for hjælp' :(

Diverse d.  18. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 187 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
18-01-2004 20:01:47
Svar/Indlæg:
0/11005

jeg har et problem som jeg ikke ved hvor kommer fra.. :(

Det skete således jeg har lige installeret mine nye dæmpnings måtter til mit kabinet Thermaltake Xaser3 og da jeg havde sat alt på plads og ville tænde for compen kom der en tinitus lyd.. jeg aner ikke hvor den kommer fra mit gæt er enten fra min psu eller fra min cpu..

Antec 350w psu
Amd athlon xp 2600

jeg har prøvede mig lidt frem i starten troede det var fordi jeg havde sat nogle ledninger forkert eller sådan noget.. men ikke der så prøvede jeg at tage stikket fra psu til bundkort ud også gik den tinitus lyd væk nå jeg satte strøm til igen.. og nå jeg sætter det i igen kommer den igen så snart jeg sætter strøm til.. Jeg aner simpelthen ik hvad det kan være..

Håber i vil vride hjernen og komme med tænkelige ting der kan være skyld i det så vil jeg blive super glad..

Ps det skal lige siges at nå tinitus kommer er det nå jeg sætter den på on bag på psu..

Takker herfra Mvh. Alex

SuperflyDK

Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2004 20:03:42
Svar/Indlæg:
1503/128
Lyder som en kortslutning et eller andet sted. "Tinitus" lyden fra PSU'en kommer fordi den på en eller anden måde er voldsomt overbelastet.

Jeg ved godt det er en sur tur at skulle igennem, men prøv lige at pil ALT fra hinanden (og ud af kabinettet), og saml så maskinen igen som om du skulle starte forfra.

gogge

Elitebruger
Tilføjet:
18-01-2004 20:03:50
Svar/Indlæg:
589/75
Hmm tjek rammene kunne lyde som en hukommelses fejl ;) sætter den ene blok rigtig osv