Pop-up er væk?!?

Diverse d.  18. januar. 2004, skrevet af KleitusIV
Vist: 300 gange.

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
18-01-2004 22:08:48
Svar/Indlæg:
4295/306
Hej

Jeg har det mærkeligste problem.

De små gule pop-up's der skal komme når man fører musen over en knap el. lign. forsvinder hele tiden for mig.

Nogle gange hjælper det at afinstallere grafikkort driveren og installere den igen, men så forsvinder det igen pludseligt.

I winsovs er det selvfølgelig ikke det store problem, men jeg er inkarneret Heroes of Might and Magic spiller og der bruger man de små pop-ups når man er i kamp - de giver info om damage osv., hvilket ikke findes andre steder. Og det er RET belastende når de er væk!

Hvad kan være galt og hvorfor forsvinder det hele tiden?!? ?:(

Please help!

MSGDiller

Superbruger
Tilføjet:
18-01-2004 22:28:54
Svar/Indlæg:
160/93
har du opdateret alle drivere?

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2004 00:15:06
Svar/Indlæg:
2664/97
0# skal man ikke bare trykke højre mussetast for at få den info du skal bruge? eller er det de små info vinduer med hvad for spells han har, og hvor meget dam han nu gir, dem der skal være der når du er i en krig? for dem kan man slå til og fra inde i optiens, et eller andet sted. har du tjekket om det er det der er sket?

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
19-01-2004 11:31:46
Svar/Indlæg:
4295/306
#2 Jeg snakker om IV'eren og der kan man kun se hvor meget damage ens enheder vil gøre mod en anden enhed i de "pop-ups" der skal komme når man fører musen henover... Alternativet er jo at tage den store lommeregner frem hver gang og regne på attack-defence og damage :l

#3 Jeg vil prøve at kigge i de options når jeg kommer hjem.

Tak for hjælpen - håber det virker