hmm der syntes at være en del uenighed om hvorvidt man kan ændre et 9600pro til 9600XT ?? stadig snot forvirret!!
#3 hvis du læser #2 vil du se at jeg ønsker at hæve yderligere end de 529Mhz på coren ..hvis det er muligt.
Og tak for at indvi mig i AGPv, og ja den er fixed så intet at hente der asso.. :l
#4 du anbefaler omega driver check!
#5 KAN det lade sig gøre? ser du grunden til hele mit venture ud i at finde oc max her, ER jo netop at XT´n kører med højere core og mem clock (og var der ikke også noget med 4 vs 8 pipelines??)
læs #0 og se at jeg faktisk har brugt FOR meget tid på at læse om det her, og som følge deraf er blevet forvirret!! det ene site siger det ene og den anden det andet..selv 2 forskellige meninger på eet site har jeg mødt :00
Derfor spørger jeg her, hvor jeg har fået hjælp tidliger, og som virker.. ikke mindst.
En XT bios upgrade skulle mig bekendt bare være nogle få (men effektive) ændringe ang pipelines og core samt mem clock.
Noget som man faktisk selv kunne redigere i den nuværende bios (given know how til dette) at flashe en bios til GFX er vel ikke værre end til m0b0 bios?? ud med stik, i med floppy og så bare derudaf..... :e
/TorQue