Abit NF7-S og SLK-900U

Diverse d.  19. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 169 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
19-01-2004 19:54:38
Svar/Indlæg:
0/11005
Hejsa!

Jeg har netop anskaffet mig ovenstående bundkort, men jeg har et kæmpe problem. Min køler, en SLK-900U, kan ikke monteres i mit nuværende kabinet, som er et Chieftec DA-01B-D. Den støder simpelthen på den plade, som afstiver kabinettet så køleren ikke kan monteres. Dette skyldes, at soklen til cpu'en sidder øverst på et NF7-S.

Jeg har kigget nærmere på billeder og tegninger af Lian Li kabinettet, men jeg ville sgu gerne være sikker inden jeg investerer i det, da det har lidt pebrede priser. Jeg kunne selvfølgelig også bare begynde at save lidt i mit nuværende kabinet, men det er forbeholdt som sidste udvej...

Mit spørgsmål er derfor, om der er plads til at montere køleren i et Lian Li PC-60/61 eller eventuelt et andet kabinet?? For det er sgu lidt surt at have en god køler liggende på skrivebordet, som man kun kan skule ondt til... :( :( :(
A-38

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2004 20:59:59
Svar/Indlæg:
343/12
der er masser af plads over moboet i CompuCase (C-Case) kabinetter af den type de har hos www.chippen.dk se fx billedet i min profil!

CompuCase kabinetter ser måske ikke så popsmarte ud men de er mega nice at ha' med at gøre det eneste minus er at de er ret tunge!

Kingu

Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2004 21:23:19
Svar/Indlæg:
839/19
En af mine venner, har et Lian-Li PC-65B med et Abit NF7-S og også med en SLK900u (92mm fan), den kan sagtens være der, man skal dog lige være opmærksom på at den bøjle hvor man sætter blæseren fast med har det med at ramme den øverste kant når mobo trayet skal tages ud.

/Kingu