Superbruger
Tilføjet:
20-01-2004 15:37:18
Svar/Indlæg:
85/14
Tjaeh...efter at have læst noget om en gut der havde smidt et blåt kathodekit på undersiden af sit skrivebord, så det oplyste hans tastatur, ville jeg da også prøve det. Jeg fatter faktisk ikke, hvorfor jeg ikke selv fik den idé :D
Da jeg for et ½ år siden flyttede sammen med min kæreste, måtte jeg opgive mit dejligt store massive skrivebord til fordel for et kompakt computerbord.
Det har lige siden været et problem om aftenen, at se hvad det nu lige er for nogle taster jeg får trykket på :)
Bevares, jeg kan da blindskrift, men det er ikke til at placere hænderne ordentligt i dårligt lys x(
Så da jeg så den artikel, var det selvfølgelig noget der skulle undersøges. Og lige for nylig kom en mail fra chippen.dk med tilbud på Sharkoon dual kits til 99kr (I know - Chippen = bwadr :l )
(damn...nu gjorde jeg det igen - deaktiverer lige "ramble-mode")
Og her kommer selve ídéen så.
Jeg kunne overhovedet ikke finde ud af hvilken farve lys jeg ville have, da jeg er stik imod den evigt tilbagevendende pop-blå. Jeg har allerede lilla kabi-belysning indvendigt samt rød i fronten bag "rillerne"
Men siden jeg er den stolte ejer af et sort Logitech pad med hvide highlights, slog det mig... "UV - det ska' du da ha'!"
[deaktivering af "ramble-mode" failed :r ]
Så besluttet som gjort (?) der er lige nu et UV kit på vej til mig, samt et lilla sæt, hvis det slår helt fejl med førstnævnte. Så passer det jo oxo til kabi...
Jeg poster billeder så snart det er monteret...nå, hvad synes i?
(imponerende...præsterede rent faktisk lige at lave en tråd om...INGENTING! - endnu - sikke en pragtfuld måde at spendere sin fridag... :00 )