lorte År / skidt start... har i det også

Hyggehjørnet d.  21. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 354 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
21-01-2004 07:43:37
Svar/Indlæg:
0/11005
ja har i ligesom mig haft en lorte start på det nye år??
skriv hvorfor!! det hjælper ;)

mit år startede godt jeg fik 2 gange så meget i løn som normal men fik samtidig regninger for 4500kr mere end jeg fik i løn :(

havde lige udset mig nyt bundkort!! og tuning af bilen :(
men nej ...

enu bedre blev det da mit udstødning faldt af og der lige røg 1200kr til det! et par dage senere begyndte koblingen at brokke sig! og det var lige for inden jeg fik at vide mit VISA kort er blevet lukket.

og december var sku lige så gal! havde ingen penge før 23dec. til julegaver! og desuden var den 4dec dagen hvor mit nye bundkort også stod af! surt det ikke var processoreren da jeg havde købt gode ram og bundkort og sparet på processeren en celeron bare som stand-in til der kom en rigtig P4 N2 på....

ja og nu har jeg ikke penge før midt i marts :(
frAguZz

Superbruger
Tilføjet:
26-01-2004 20:54:16
Svar/Indlæg:
287/68
når jeg har lige en tilføgelse! nu har jeg konstateret at min gearkasse er i smadder også !! hvis nogle har sådan en fiat tipo gearkasse så skriv!!

åhhh jeg er få fuc.. fattig!
desuden skal jeg skifte den selv i -3 grader !

Kig en hvis herrer ville give mig en chance :( :x :x :x :x

frAguZz

Superbruger
Tilføjet:
28-01-2004 16:08:51
Svar/Indlæg:
287/68
haha ja nu går det ekstre godt!! opdate af mit år!!

fik endelig skiftet den kobling og gearkasse... men den larmer meget aner ik hvad der er galt :(

min far kørte galt i en lånt bil uden kasko, mens han skulle køre mig op for at lave min bil!!

forresten mellem jul og nytår gik mine forældres fjernsyn i stykker så de har lånt mit :(

derud over er benzin kortet lige blevet lukket :(

:D måske man kunne hænge sig... men har ik råd til snor :x

frAguZz

Superbruger
Tilføjet:
28-01-2004 16:10:21
Svar/Indlæg:
287/68
lige en ting til:
jeg har 50km hver vej til arbejdet! min fars bil har brændt motoren af!

Znappi

Elitebruger
Tilføjet:
30-01-2004 17:19:53
Svar/Indlæg:
127/16
Ud over det har du det godt? :)

frAguZz

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2004 18:02:22
Svar/Indlæg:
287/68
mener du forbi den ene af mine HDDer er brændt af (1stk 8,4gb og en ny 80GB segate) og ganske rigtig er det segaten der er fucked up.... mit internet kører skod der er konstant nogle som ramler i min firewall(feks nogle medarbejder for tele danmark)

eller er det fordi at alle mine dejlige ting over 15gb med ALT film, spil, musik er pist væk?

:i
jeg får da lidt penge i midten af marts

frAguZz

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2004 18:31:16
Svar/Indlæg:
287/68
når har lige brændt en lånt processor af.. den der holder køleren knækkede og den SKOD 1333mhz brændte :(

jeg havde lånt det.. fordi mit bundkort var brændt af da jeg ville prøve at nå 3,2ghz på en 2,0ghz celeron :(

MEN MEN MEN
sad på grådens rand og hev mit brændte bundkort ned og så lidt på det... rettede på en jumber som sad forkert ... kiggede lidt i manualen ...... ?:( det var jumperen til bios chippen

skyndte mig at slutte det til og JAAAAAA lortet bootede op som det ikke har ville i snart 3måneder :e :e :e

fuck jeg følte mig dum... jeg havede prøvet at genstarte bios dengang og havde ikke ramt begge ben med jumperen DOHHH