det skal vist bare være en dvd -r -rw brænder du skal have... Jeg har lige købt en pletor PX-708A Den kan brænde både +/- Dvd Dog kan den brænde + medier på bare 7 min 8) 8 X Speed....
Problemet med DVD er at der findes 2 formater ... der findes DVD-r/rw ...og der findes DVD+r/rw ... og DVD+r/rw ... er ikke understyttet af alle DVD-drev og DVD-afspillere...
Jeg har selv den plextor brænder som #2 nævner .... og den er noget af det bedste man kan få, blandt andet fordi den understytter både + og - formatet...
Hvis jeg ikke husker helt forkert, så brænder Plextoren vel "kun" dvd-r med 4 * speed, men dvd+r brændes med 8 * speed, ikke sandt?
Ingen tvivl om, at det er en fremragende brænder. Men eller skulle NEC's nye model snart komme til landet (mener den hedder 2500A) - den skulle kunne brænde både dvd-r og dvd+r ved 8 * speed, og NEC's tidligere modeller har jo været prissat yderst rimeligt :p
BTW. Jeg tjekkede lige NEC's hjemmeside, og den nye model hedder ND-2500A: http://www.nec.co.uk/DVDRW_ND2... og brænder ganske rigtigt begge formater med 8 * speed :)