program/command til intet lag i cs når søster

Spil d.  21. januar. 2004, skrevet af FuZioN
Vist: 313 gange.

FuZioN
 
Superbruger
Tilføjet:
21-01-2004 23:01:45
Svar/Indlæg:
131/27
hejsa
har hørt at man kan få et program eller skrive en command i cs, sådan at min ping ik stiger til 1k hver gang min forpulede lillesøster skal ind på boogie og spille et eller andet lorte spil.
(nej, binde hende fast til noget hjælper ikke, for så er der jo sætningen: FAAAAAAAR Jens driller! :00 )
er der nogen der kender den "ting"? eller måske en anden løsning på problemet? switchen står ikke inde hos mig længere så det med bare at hive hendes netkabel ud duer ik mere :(
har ik kunne finde noget på google.dk og hvis i kan så la' hver med at flame mig :)
på forhånd tak for hjælpen.

Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-01-2004 23:08:29
Svar/Indlæg:
6624/113
Ingen flaming her - det er der moderators der sørger for.

Dog er beskeden kort : Den kommando findes ikke, for det er din forbindelse der ikke er bedre end det du oplever. Problemet forsvinder heller ikke selv om du opgraderer - det bliver måske bare en alense mindre.

ADSL er bare ikke velegnet til både surf og gaming på en gang....



NmE^
 
Superbruger
Tilføjet:
21-01-2004 23:14:27
Svar/Indlæg:
15/4
En mulig løsning kunne være at hente Netlimiter, og lægge det ind på hendes computer.. Der kan du indstille hvor meget båndbredde hvert program må bruge (fx IE)...

http://www.netlimiter.com/

Det kræver selvfølgelig at det lægger på hendes computer, men måske du kunne bilde hende ind at det får hendes chat til at gå hurtigere eller noget i den stil ? :e



Pioneer2k
 
Superbruger
Tilføjet:
21-01-2004 23:19:39
Svar/Indlæg:
870/45
#2 LOL, så kan hun skrive 10 gange så hurtigt :e