RaidMaX, premoddet kabinet

Diverse d.  21. januar. 2004, skrevet af ZeroHerO
Vist: 1345 gange.

ZeroHerO

Superbruger
Tilføjet:
21-01-2004 23:08:12
Svar/Indlæg:
166/16
Hvis man gerne vil have en moddet kabinet, i en anden farve en beige. Men ikke selv har tid eller lyst til at kaste sig ud i en casemod, så tilbyder Raidmax premoddet kabinetter i 5 farve og med rude og lysende blæsere.

Læs mere her

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
ZeroHerO

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2004 19:15:30
Svar/Indlæg:
166/16
Det har du ret i hans, de er taget med webcam. Men det var desværre det eneste jeg lige havde ved hånden under testen, men man kan da se det essentielle, selvom om kvaliteten bestemt kunne være bedre.

Men mit eget kamera er ikke kommet endnu og det jeg plejer at låne kunne jeg ikke lige få fingrene i 🙂

MVH ZeroHerO

RazorDemon

Overclocker
Tilføjet:
24-12-2004 16:26:19
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg synes det kabinet er noget værre crap.. Der var ikke 4 blæser pladser i fronten, men kun 2 og metallet er så tyndt, at man næsten kan bøje det ved at puste til det... Virkelig et dårligt køb fra min side.. Fortryder det bittert.

chrown

Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2005 18:55:27
Svar/Indlæg:
258/28
I min var der da plads til 4 stk. 80 mm fans på fronten. Desuden er jeg godt tilfreds med den ellers..... Super kabinet til den der ikke selv vil lave sit casemod eller vil ud i det ekstreme

Phz

Superbruger
Tilføjet:
29-07-2005 12:38:49
Svar/Indlæg:
157/0
Da jeg selv står som forhandler bl.a. af disse produkter kan jeg fortælle at der findes Raidmax og billige efterligninger som f.eks. mastercase (der ser helt identiske ud, sælges til den halve pris MEN mangler ting som casecooler*4 i front samt er lavet i 'tyndere blik')

Mit bedste 'bevis' er sammenligner man dem vejer et ægte raidmax uden PSU mere end f.eks. mastercase efterligningen MED PSU. Noget at tænke over. 😉

Enkelte forhandlere sælger dog (hvem sagde falsk markedsføring) dem som raidmax da de udvendigt ligner på en prik. Men dette kan også skyldes deres leverandører og halvdårlig rådgivning fra deres side.