-> #5 + #6
Så slap dog for helvede af!!! x(
Jeg prøver på i en venlig tone, at forklare dig, at du tager fejl. Og, at der "MULIGVIS" er nogen som kunne få ondt i røven over at du ligger på 1. pladsen, selvom det ikke passer, det du skriver i din profil. Hvis du da bare er ligeglad, så rend og hop! Det må du sgu selv ligge og rode med, men du skal kraftedeme ikke komme og stille dig op på den måde...
Læg mærke til, at dit nick slet ikke er nævnt! At linket til din profil kom med, var blot en copy-paste fejl...
Hvis du er så fucking ligeglad, hvorfor pokker svarer du så overhovedet i denne tråd...
For nogen er der altså en stor forskel på om man ligger på 2. pladsen med en forskel på 4-4,5%, bare fordi, at du er "ligeglad". Jeg prøvede på en venlig måde, at forklare dig. At det er muligt, at nogen kan føle sig stødte over det. Grunden til at jeg overhovedet spilder min tid (og åbenbart også din) er, at det er før set, at folk er blevet groft upopulære pga. et "uspecificeret" oc.
Hvis der vitterligt er tale om en "tastefejl", så må du sgu selv ligge og rode med det...
Men, det kunne nu godt virke som "snyd", når du i virkeligheden "burde" ligge på en 3.plads, men pga. en "tastefejl" nu ligger på 1.pladsen...
Men! Bevares :00
I don't give a f*ck :00 :p