Std. clock på en XP 1700+ T-bred

Bundkort / CPU d.  22. januar. 2004, skrevet af NoNig
Vist: 411 gange.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2004 15:47:22
Svar/Indlæg:
23132/740
(Ligger i diskussion med en anden bruger her på siden)

Kører en XP 1700+, t-bred, ikke std. 1467MHz?! ?:(

KillerFrog

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2004 15:52:30
Svar/Indlæg:
1950/230
Jep

Klabautermanden

Superbruger
Tilføjet:
22-01-2004 15:54:13
Svar/Indlæg:
194/13
men på nogle mobos starter den dog op som 11x100 som default (selvom det burde være 11x133)

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2004 16:01:05
Svar/Indlæg:
23132/740
Ok så...

Tjek så lige her:

"Hey!

- target=_blank>http://www.overclocking.dk/com...

- Kan det passe?! ?:( Skal der ikke stå: "1467MHz" som std. clock? Få det hellere rettet... snyd er ikke noget der bliver set på, med venlig øjne herinde ;)

Mvh Allan/NoNig
"

Svar:

"hej

Der står ikke 1467 men 1433 og ja det er rigtigt at den er på 1433 mhz std. det er en 1700+ dlt3c
"

Mig igen:

"Ok...

Jeg troede bare, at det var en T-bred 1700+ ;)
Sorry for at spilde din tid then, ville bare være på den sikre side ;)

Mvh Allan/NoNig
"

Svar:

"det er en t-bred 1700+ med den bedste stepping der er lavet.
tjek evt.www.overclokers.com og søg på t-bred 1700+
"

Lidt senere:

"det er på www.cpudatabase.com "

Mig igen:

"Så synes jeg, at du skulle ta' og rette i din profil. Alle XP 1700+ T-breds, kører std. 1.467MHz

Medmindre du kan "bevise" andet, så er emnet uddebateret. Jeg er for så vidt ligeglad, men, det er der nogen på oc.dk som ikke er...

Mvh Allan/NoNig

PS.: Dette er ikke ment som en trussel eller noget. Blot en forvarsel, for hvad der kan ske, hvis du får ørerne i maskinen. Det er før set, og det er sjældent gået godt... For ikke at sige: Aldrig!
;)"

- Er det mig der er galt på den?! ?:(

korte

Superbruger
Tilføjet:
22-01-2004 16:36:45
Svar/Indlæg:
77/7
#5 Det er faktisk ikke ligemeget når man snakker oc i %

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2004 16:38:58
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #5 + #6

Så slap dog for helvede af!!! x(

Jeg prøver på i en venlig tone, at forklare dig, at du tager fejl. Og, at der "MULIGVIS" er nogen som kunne få ondt i røven over at du ligger på 1. pladsen, selvom det ikke passer, det du skriver i din profil. Hvis du da bare er ligeglad, så rend og hop! Det må du sgu selv ligge og rode med, men du skal kraftedeme ikke komme og stille dig op på den måde...

Læg mærke til, at dit nick slet ikke er nævnt! At linket til din profil kom med, var blot en copy-paste fejl...

Hvis du er så fucking ligeglad, hvorfor pokker svarer du så overhovedet i denne tråd...

For nogen er der altså en stor forskel på om man ligger på 2. pladsen med en forskel på 4-4,5%, bare fordi, at du er "ligeglad". Jeg prøvede på en venlig måde, at forklare dig. At det er muligt, at nogen kan føle sig stødte over det. Grunden til at jeg overhovedet spilder min tid (og åbenbart også din) er, at det er før set, at folk er blevet groft upopulære pga. et "uspecificeret" oc.

Hvis der vitterligt er tale om en "tastefejl", så må du sgu selv ligge og rode med det...

Men, det kunne nu godt virke som "snyd", når du i virkeligheden "burde" ligge på en 3.plads, men pga. en "tastefejl" nu ligger på 1.pladsen...

Men! Bevares :00

I don't give a f*ck :00 :p

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2004 16:46:31
Svar/Indlæg:
6624/113
Den fejl skal bare rettes - så er problemet løst jo....

#5 + 6 så det fixer du lige nu hvor du er blevet gjort opmærksom på det..... ;)

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2004 19:17:25
Svar/Indlæg:
6624/113
Dvs din forfægelighed forbød dig at være på andet end andenpladsen??

Come on mand... jon1 - 3 år gammel eller hvad?

Måske det er dig fra sidst som skruede tudefjæs på da folk begyndte at prikke lidt til dig..? Jeg kan ikke huske dit tidligere nick, og er egentligt også ret ligeglad....
Ikke alene har du ingen beviser for dit overclocking resultat - noget der er diskuteret meget her på sitet, men du udfylder endda din profil forkert... Og når man så beder om en simpel ting som at få rettet noget du mener er en fejl, så spiller du kællingefornærmet... Jeg ved hvad jeg tror....

:00

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2004 21:03:35
Svar/Indlæg:
1262/95
Hold da k*** hvad nogen dog gør for at komme til at ligge nummer 1 ?? :l

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2004 10:06:12
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #10

Det var da utroligt...

Prøv nu at høre her min ven: Det var på INTET tidspunkt ment som en heatz imod dig eller noget... jeg opdagede "fejlen" ved en tilfældighed, og ville bare gør dig venligt opmærksom på, at du muligvis havde skrevet forkert...

Det har på intet tidspunkt været ment som et vendetta eller noget. Jeg tror, at jeg med ro i stemmen kan påstå, at jeg nok er en af dem, som er allermest ligeglad med om min computer er på top10 eller ej. Men (som jeg også skrev til dig), så er der altså nogen, som går op i det med liv og sjæl. Så derfor ville jeg, på høflig vis, prøve at få dig til at rette det, såfremt der var tale om en fejl. Men!

Du bibeholder hårdnakket en påstand om, at std. clock er 1433MHz, enten er du dum, eller så ved du ikke en skid om computere... Derfor: Sorry :r

- Jeg skulle aldrig have kontaktet dig :00