Docking-station

Diverse d.  23. januar. 2004, skrevet af SouIIess
Vist: 400 gange.

SouIIess
 
Superbruger
Tilføjet:
23-01-2004 00:39:27
Svar/Indlæg:
17/8
Heysan ... Jeg leder efter en USB-dockingstation til mig bærbar' ... synes ikke at jeg umiddelbart kan finde noget på EDBpriser.dk....

Nogen der har en ide om hvor jeg kan finde noget ?


tanx

Sou||ess

SouIIess
 
Superbruger
Tilføjet:
23-01-2004 02:38:55
Svar/Indlæg:
17/8
jow det kan man vel oxo kalde det ... det er vel lige meget til hvilken bærbar det er hvis der er tale om en port-replikator.. oder was ?

Jeg ved ik hvad min hedder .. det er et eller andet ALDI halløj.. men virker sku fint nok.


Men hvor finder man så sådan en portreplikator.. det kunne være helt rart med noget der virker med USB2.0 ?



micma18
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2004 02:41:44
Svar/Indlæg:
4120/115
Tror du tænker på en dockingstation lisom til et kamera eller pda e.lign?...
Sådan fungere det ikke helt med en alm. bærbar computer. En docking station til en bærbar er "bare" beregnet til at du kan have alle dine ledninger osv. og evt. noget ekstra hardware siddende fast derhjemme, så det bliver let lige at koble det hele til når man kommer hjem...

Hvis du vil bruge det til at koble op mod din stationære pc, så er det nok lettest at lave et alm. netværk!



SouIIess
 
Superbruger
Tilføjet:
04-02-2004 03:56:13
Svar/Indlæg:
17/8
sorry jeg først lige svarer nu ... der har lige været en masse at se til ..

men det lige præcis sådan en ting jeg vil ha .. en til at gøre det helle nemmere når jeg kommer hjem, eller skal afsted ... en hvor jeg kan sætte mus og Tastatur, webcam, ekstern HDD ..osv..
en ekstra skræm er ikke nødvendigt .. men ville da være en fed feature... og så er det så : Hvor kan man få sådan en ?


mvh.
Sou||ess



riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2004 04:14:22
Svar/Indlæg:
7241/274
Hvad med sådan en her?
http://www.thansen.dk/product....



SouIIess
 
Superbruger
Tilføjet:
04-02-2004 04:15:21
Svar/Indlæg:
17/8
sorry jeg først lige svarer nu ... der har lige været en masse at se til ..

men det lige præcis sådan en ting jeg vil ha .. en til at gøre det helle nemmere når jeg kommer hjem, eller skal afsted ... en hvor jeg kan sætte mus og Tastatur, webcam, ekstern HDD ..osv..
en ekstra skræm er ikke nødvendigt .. men ville da være en fed feature... og så er det så : Hvor kan man få sådan en ?


mvh.
Sou||ess



SouIIess
 
Superbruger
Tilføjet:
04-02-2004 04:18:40
Svar/Indlæg:
17/8
sådan en har jeg faktisk nu jeg tænker over det .. men jeg vil helst ha en med PS2 stik i, og noget til Audio, ville heller ik gøre noget med et netstik ....


(jeg ved ik hvor den dobbelt post kom fra- jeg opdaterede sku ik)



micma18
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2004 11:05:51
Svar/Indlæg:
4120/115
Du skal jo ha en der passer precis til din bærbare! og det er ikke alle bærbare der understøtter en dockingstation. Du kan let se det, hvis der er et stort underligt stik bag på eller på undersiden af din bærbare, så kan den sikkert godt...

Ellers prøv på producentens hjemmeside, om der skulle findes en dockingstation til din model.

Der findes ikke nogle standard dockingstationer!!



Jowls
 
Superbruger
Tilføjet:
04-02-2004 11:08:22
Svar/Indlæg:
1016/19
Det lyder som om, du tænker på en rigtig doggie. Sådan nogle er desværre ikke generiske, men passer ofte til netop een laptop-type. Selv indenfor samme mærke.

F.eks. har jeg en Bimmer T-40 og den kan ikke gå i min kammis T-30 doggie. Jeg har så en som er specielt beregnet til T-40 (som dog tilfældigvis også kan klare en T-30).

Så jeg er bange for, at du er stødt ind i en hurdle ved din Aldi laptop. Det er fint nok at den opfylder dine behov, men det blir nok svært at finde tilbehør til den. Sorry



SouIIess
 
Superbruger
Tilføjet:
04-02-2004 16:21:09
Svar/Indlæg:
17/8
hmm ... jeg tror i misforstår mig ... her er et link :

http://www.computeruniverse.ne...

det er sådan noget i den stil jeg gerne vil ha fat i... men jeg kan ik finde noget i DK.



Jowls
 
Superbruger
Tilføjet:
04-02-2004 17:23:37
Svar/Indlæg:
1016/19
Ok, sådan en USB-til-hele-dynen konverter har jeg ikke set før. Men hvorfor ikke bare købe den fra Tyskland? Du er jo EU borger... 8)