Superbruger
Tilføjet:
24-01-2004 20:47:31
Svar/Indlæg:
316/10
Hej
Jeg har lidt problemer med noget ram til min sekundære maskine og ville lige høre jeres mening inden jeg sender dem til rma.
Før jul begyndte maskinen at blive ustabil. Jeg fandt ud af at fejlen lå hos rammen (testet med memtest86). Ram til rma, ram retur, ustabil maskine, memtest86 = 70.000+ fejl. Ram til rma, sker ingenting i lang tid, jeg brokker mig og får dem til at sende noget Kingston Valueram i stedet for Spectek. Memtest86 køres, 100.000+ fejl, jeg tænker, det kan da ikke være rigtigt, hvad sker der. Men jeg gider ikke til at sende til rma igen, vil lige se tiden an. Nu er problemet så, at den nogle gange lukker IE ned umotiveret uden at komme med fejlmeddelelse. Jeg tænker at det må være rammen igen, memtest86 fortalte fandt jo fejl.
Kender i noget til en test udover memtest, jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle.
Hvad ville i gøre, flippe ud på butikken og sige de måtte sende nogle nye ram der virkede pronto?
Det skal lige nævnes at maskinen har kørt stabilt med andet ram i alt den tid rma-sagen har kørt, så det er et ram-problem.