og helst et med masser af kølings muligheder, og så skal det helst heller ikke være grimt :)
har kigget på addtronic, men studiedata har ikke den store model hjemme (7868A):( nogle andre steder man kan få fat i det kabi? elelr er det et skod kabi?
Ville foreslå Chieftec Maxitower Dragon modellen. Den har extremt meget plads efter min mening. Koster ca. 800 kr. Det er uden blæsere som ikke følger med, men den kommer dog med en 360W psu.
Tjaa Thermaltake er heller ej at fornægte. Men ja Chieftec hvis du vil have alle 3 ting til en rimelig pris, oceaner af plads, nogenlunde at se på og god opbygning (var der nogen som sagde thermaltake kopi ?)
#3 Jeg mener også DEVIL_DK har ret i den påstand...
Men jeg vil give jer ret i at det er et udemærket kabinet. Jeg har dog Matrix udgaven, skide irriterende der ikke laves nogle ordentlige kabinetter i fulltower version. Det er svært at klemme sin vapo ind i et miditower og Aseteks vapo kabi er altså ikke pænt efter min mening...
Skal dog bare lige have min vapo til at kører sammen med com... men jeg får nok nyt mobo her en af dagene - det gamle stod af i svinget... :(
CompuCase (C-Case) kabinetter er dejlige de minder meget om Chieftec de bruger bare 2x120mm blæsere i steder for 4-5 80mm blæsere og så er der lidt mere plads i! 499 uden PSU og porto hos www.chippen.dk
Har selv et Lian li PC70, og selv om det ik er højere end et Chieftec maxi, så er der alligevel mere plads indeni, ( tro mig, mit gamle Chieftec maxi står ved siden ).
Hmm.. Var det ikke Antec der startede med at bygge de modeller? tror jeg nok, men kan squ ikke huske det... Der er jo også noget der hedder chenming, der laver det samme... Men hvem kom først, hønen eller ægget?