Det er meget muligt, at Longhorn el. Windows 2004 kommer til at suge Ram og MHz, ud af maskinen, men det er vel et eller andet sted også derfor at computerer bliver ved med at blive udviklet til at køre hurtigere og hurtigere, så vi kan opdater vores software.
At Windows skulle begynde at slette MP3, tvivler jeg personligt meget på, da ca. 90% af alle der ejer en computer, har MP3´er til at ligge. Så det ville være temlig dumt af Microsoft, at skyde sig selv i foden på den måde. Det ville skabe dårlig PR. for dem selv.
Windows Longhorn vil selvfølgelig både komme i 32Bit og 64Bit. Ellers ville det være endnu et sted, hvor de kan midste en indkomst.
Windows 2003 kom jo både i 32 og 64Bit.
Kan huske, at da Windows XP var ved at være på trapperne, lyd der også et ramaskrig på alle forums. At det var noget værrer lort, og det havde en ugly Start menu osv. automatikken og bla bla.
Og hvis vi ser den dag i dag, har 95% af alle dem der sidder herinde Windows XP installeret og de fleste af dem, havde også noget imod Windows XP da det var i Beta.
Jeg tror faktisk at 6-12 Mdr. efter Longhorn er ud kommet, har de selv samme personer der har talt skidt om det, det også installeret :)
Ret mig, hvis jeg tager fejl :)