Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2004 13:36:21
Svar/Indlæg:
168/22
For et par mdr siden opgraderede jeg kraftigt, bl.a. til Vapo XE, ATI 9800XT voltmodded mm. Efter et kort tidsrum fandt jeg ikke jagten på 3D Mark så spændende længere, så alt blev sat til salg.
Grafikkortet ville jeg helst bytte til noget lidt mindre - Et voltmodded XT var IMHO spildte penge i en maskine, der kun skulle bruges til spil et par timer ugentligt. En byttehandel blev aftalt mellem Arcoz og jeg, og jeg sendte ham grafikkortet. Oprindeligt havde jeg haft det kølet af mit Waterchill, men iflg. aftale satte jeg den org. køler på.
Desværre viste det sig, at grafikkortet viste sne, pixelfejl og meget andet da Arcoz startede sin maskine :( Det var tydeligt, at der var noget galt med kortet. Jeg blev noget forundret, for kortet havde virket perfekt da jeg tog det ud af mine gamle maskine. Jeg fik kortet retur, og kunne ligeledes konstatere
fejlene. Efter en kort depressionsrunde, prøvede jeg at montere Waterchill og voilá - kortet kørte som det skulle. Vi blev enige om, at jeg sendte kortet engang til, denne gang sammen med Waterchill.
Der var nu lidt bedre bid, men stadig fejl.
Og her står vi så nu - med et tydeligvis defekt grafikkort, hvor garantien er bortfaldet pga. voltmodded (Iøvrigt perfekt udført af loddeguden Riska).
Nogen forslag inden jeg fodrer fuglene med mit 4k+ dyre grafikkort..?
Med venlig hilsen
Mick Johansen