Superbruger
Tilføjet:
27-01-2004 13:21:14
Svar/Indlæg:
50/16
Hm ja som overskiften jo antyder er jeg ret sikker på det er mine nye ram den er gal med :(
Jeg har lige købt ny computer og samlet den, men lige siden der har der været prolemer, og har formateret og geninstaleret den mindst 3244 gange nu, og hver gang kommer sammen problem :O
Når jeg har åbnet et program, lukker det nogen gange bare ned lidt efter, og når så jeg prøver at åbne programmet igen, siger den det allerede kører :S
Og af og til, kommer den der besked også frem, hvor der står at jeg har 60 sec til at lukke ned, ellers gør det selv, mange ville nok sige det var en virus nu, men er 110% sikker på det ikke er, da jeg har prøvet at formatere, og ikke instalere andet end norton, og så imens jeg opdatere nortan, lukker det også bare ned, så jeg tror det har noget med ramende at gører :(
Det sker også når jeg skal skrive en mail at den siger der ikke er mere hukommelse :(
Men når jeg højre klikker på denne computer står der jeg har 1gb ram :S Og gør der også i booten, så kan ikke se hvad der er galt, måske nogen havde ngole forslag??
Hardware:
ThermalTake Xaser III Skull, VM3000A
ThermalTake 480W, Dual Fan, Black
Abit IC7-Max3, 875P, 800FSB, SATA
Pentium4, 2600MHz Socket 478 FSB800
Dane-Elec DDR3200, 2x512MB, Dual Channel
Seagate Barracuda 7200.7 120GB, SATA150
Zalman THEATRE 6 Headphone
Logitech diNovo Media Desktop DK
Albatron Geforce4 MX440, 128MB TV-OUT
Icemat Mousepad Black