SHG.DK - Endnu en skrækhistorie!!!

Diverse d.  27. januar. 2004, skrevet af Sorte Slyngel
Vist: 400 gange.

Sorte

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 14:55:05
Svar/Indlæg:
684/95
Ja så er det min tur til at brokke mig over det firma... gjorde det engang for lang tid siden da de snød mig med noget porto, og var lige ved at gøre det igen da de sagde mit Asus333 ikke fejlede noget selvom det var TOTALT dødt...

Men nu må jeg altså lige brokke mig over dres seneste påfund...

Jeg havde bestit en chill innovation psu (damn nice), og jeg studsede godt nok da den kom i noget der mest af alt lignede et stykke gavepapir 2 dage efter juleaften, det var hullet og ikke tapet ordentligt på så nogen steder stak det sorte fra psu æsken ud... nå, skidt pyt.

Jeg køber et Abit NF7-s hos dem et par dage efter, det brænder af (højst sandynligt en fejl 40, men det skulle de jo ikke vide:)) jeg sender det til RMA, godtnok i en Abit IS7-G æske, meeeen det gør vel for pokker ikke noget. 3 dage kommer der et nyt som de har ombyttet, men fandme om de ikke har sendt det i et stykke foldet bølgepap.... med det legendariske gavepapir uden om... WTF... jeg pakker det op og det sejler bare i kondensvand... virkelig... det løber kraftedme bare ned ad kortet, dette er jo så nok også resultatet af at min pc slet ikke virker med ovennævte kort installeret....

Som konklussion kan jeg så sige at jeg ikke tør sende det til ombytning, nu sender jeg det til RMA og ber om pengene og så KØBER jeg et nyt.. så kan det være pakken er forsvarligt indpakket...

Ironfox

Superbruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:15:20
Svar/Indlæg:
382/37
Har nu aldrig haft de stor problemer med SHG. Kun at de ikke er så gode til det med farver. Har det med at sende sorte kabinetter når de skal være hvide. :l

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:16:37
Svar/Indlæg:
658/48
Tog du billeder af kortet, da du modtog det? For så må forbrugerklagenævnet vel kunne hjælpe?

Men hvad er det der får folk til gang på gang på gang på gang på gang(osv.), til at købe hos dem?

Man ved jo at de kan finde på sådan noget !

Men hvad... Folkom det...
Jeg holder mig bare væk...

Sorte

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:20:57
Svar/Indlæg:
684/95
Tjah... probelemet er sq at når de endeligt virker så er SHG altså bare gode... tror det er derfor jeg bliver ved at købe hos dem :l

Silverman

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:27:17
Svar/Indlæg:
1720/3
endnu en der er kommet med på vognen.. velkommen til..

tror efterhånden er der er ved at være fyldt, for der er godt nok mange der har dårlige erfaringer med det "firma"...

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:33:17
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #3

Enig... jeg har nemlig kun haft gode oplevelser med SHG.dk ;)

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:41:23
Svar/Indlæg:
2664/97
5# ja, men prøv at opvej det med alle dem der har gode erfaringer, så er de måske slet ikke så dårlige. :l

SnowMann

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:41:42
Svar/Indlæg:
543/67
I skal huske på det jo er et stort firma, altså har de mange kunder og ordrer og derfor kan der jo hurtigt ske en fejl. Tror, hvis man ser på det i procent, så laver de ikke flere fejl end andre mindre firmaer....men nu skal jeg ikke gøre mig klog...jeg har aldrig haft dårlige erfaringer med dem:) - og nej jeg er ikke ansat hos shg.dk :00

:)

-SnowMann

SnowMann

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:43:06
Svar/Indlæg:
543/67
#7 du var lige lidt hurtigere der;)

SnowMann

Capiz

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 15:48:09
Svar/Indlæg:
1498/226
Jeg må også indrømme, at jeg har aldrig før været behandlet dårligt af SHG.DK.... altid god support, hurtigt og læseligt...
Forsendelse har også altid været god... sååå...

2 bad 4 U dude...

Capiz 8)

PS: Føler sq med jer alle... det er ikke en rar fornemmelse.. :r

Diller

Superbruger
Tilføjet:
27-01-2004 16:09:33
Svar/Indlæg:
76/1
#11 - thats pretty stupid.....

Jeg har aldrig haft nogle rma sager hos shg så der kan jeg ikke tale med.

Men varerne har altid været fornuftigt pakket ind....

Infinity

Superbruger
Tilføjet:
27-01-2004 16:26:07
Svar/Indlæg:
482/6
Hmm...

Jeg tror at grunden til at folk føler sig mere snydt og irriteret på shg.dk er fordi at vi efterhånden er blevet vant til deres gode service osv.

Og som der er flere andre der siger, så har shg.dk jo nok ikke specielt mange flere "dårlige sager" end andre (pr. 100 kunder, f.eks.)...

Generelt er min holdning nok at shg.dk er elsket af de fleste, men de har stadig deres problemer, grunden til at man ofte reagerer kraftigere og er mindre overbærende er fordi vi er vanedyr og har vænnet os til gode handeler og service fra shg.dk...

jeg har altid været glad for at handle hos shg.dk, og har kun været uheldig at have én RMA sag som de så omhandlede eksemplarisk. Dog har jeg på det seneste lagt mærke til hvorledes deres indpakning af pakker er skrantet. Mit Seneste NF7-S modtog jeg i en stor papkasse med noget papmache i. Papmachen var bare så kraftig at den havde most den ene side af mit NF7-S' kasse... jeg var nervøs men eftersom kortet fungerede godt ville jeg ikke brokke mig...
Dog brude jeg måske begynde at stoppe med at være overbærende overfor shg.dk's indpakning, jeg har nemlig også prøvet at modtage et mobo, kun pakket ind i det der brune "gavepapir" og det er uacceptabel indpakning, IMO...

Atomizer

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 16:28:36
Svar/Indlæg:
688/32
#0---> jeg håber egentlig ikke de bytter kortet for dig. Hvis du selv har ødelagt det er der vel ingen grund til at sende det til rep?
Det er sådan noget der gør tingene dyrere for os andre og også mere besværligt at få ombyttet selvom det har en defekt/svaghed fra starten.
Jeg må også lige sige at jeg self. ikke har noget mod dig personligt men jeg ser bare mere og mere af dette snyd hver dag og det ødelægger tit for alle andre "normale kunder". (jeg arbejder med rma.)