Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2004 14:55:05
Svar/Indlæg:
684/95
Ja så er det min tur til at brokke mig over det firma... gjorde det engang for lang tid siden da de snød mig med noget porto, og var lige ved at gøre det igen da de sagde mit Asus333 ikke fejlede noget selvom det var TOTALT dødt...
Men nu må jeg altså lige brokke mig over dres seneste påfund...
Jeg havde bestit en chill innovation psu (damn nice), og jeg studsede godt nok da den kom i noget der mest af alt lignede et stykke gavepapir 2 dage efter juleaften, det var hullet og ikke tapet ordentligt på så nogen steder stak det sorte fra psu æsken ud... nå, skidt pyt.
Jeg køber et Abit NF7-s hos dem et par dage efter, det brænder af (højst sandynligt en fejl 40, men det skulle de jo ikke vide:)) jeg sender det til RMA, godtnok i en Abit IS7-G æske, meeeen det gør vel for pokker ikke noget. 3 dage kommer der et nyt som de har ombyttet, men fandme om de ikke har sendt det i et stykke foldet bølgepap.... med det legendariske gavepapir uden om... WTF... jeg pakker det op og det sejler bare i kondensvand... virkelig... det løber kraftedme bare ned ad kortet, dette er jo så nok også resultatet af at min pc slet ikke virker med ovennævte kort installeret....
Som konklussion kan jeg så sige at jeg ikke tør sende det til ombytning, nu sender jeg det til RMA og ber om pengene og så KØBER jeg et nyt.. så kan det være pakken er forsvarligt indpakket...