MS IE 3.0 VS. Logitech MX 900 ??

Diverse d.  29. januar. 2004, skrevet af Ascanius
Vist: 354 gange.

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2004 12:09:55
Svar/Indlæg:
725/128
Hej.
Jeg vil høre om der skulle være nogen der er ejer af en Logitech MX 900 mus og gerne som også har eller har haft en MS IE 3.0 som kan sige mig hvad der er bedst.
Folk der kan finde en test af de to er også meget velkomne til at skrive om det.
Jeg overvejer at skifte til Bluetooth hvis man kan få samme yddelse uden ledning.
Jeg har set den MS Bluetooth, men dens power saver er træls og så spasser den også ud hvis man rykker hurtigt rundt.

Jeg ved at der ikke er det powersaver på den Logitech MX 900, der er jo også lader til så hvorfor skulle de 🙂.

MEN spasser den også lidt hvis man er hurtig på hånden eller er den ikke lige så præcis som en MS IE 3.0???
Det er jeg meget interesseret i at vide noget om, håber at der er nogen der kan give mig et svar.

Det er kun de to mus jeg er interesseret i at høre om, ikke andre.

På forhånd tak for hjælpen.

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2004 14:28:07
Svar/Indlæg:
725/128
Jeg har selv musen så det ved jeg, men kan man få det samme uden ledning er jeg skredet.

Jeg er kun interesseret i at høre folk differentiere imellem de to.

Håber at finde en der har skiftet eller har prøvet begge to.

Kingu

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2004 15:28:00
Svar/Indlæg:
839/19
Jeg har en MX700 (stort set samme mus som MX900, den eneste forskel er at 900'eren køre med Bluetoooth og 700 med alm. RF teknologi (eller dvs en forbedret RF teknologi end dem som bliver brugt i andre trådløse mus)
2 af mine venner har hver en MS IE 3.0.

Som jeg ser det:
MX700 vejer noget, da den har batterier i sig, hvilket er noget som jeg absolut ikke har noget imod så ved jeg i hvertfald hvor jeg har musen henne. Den har heller ikke nogen ledning - ledninger sætter sig af en eller anden grund fast, det er i hvert fald min erfaring.
De MS IE 3.0'er jeg har haft fingre føles som at være udemærket at spille med, men meget lette og føles billige samt at jeg ikke bryder mig alt for meget om formen - føles lidt som en stører klump end MX500/700/900.

Hvad man kan lide, let(MS) eller tung (MX). Om det føles som et gedint produkt (MX) eller som billig plast (MS). Er som jeg ser det lidt op til en selv. Men alt i alt så reagere de begge lige hurtige, det eneste tids punkt hvor MX700 er træls er når den er løbet tør for batt..

/Kingu

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2004 16:52:02
Svar/Indlæg:
725/128
Mange tak for dit svar.
Jeg håber der kommer en der har en MX 900, da det IKKE bare er at det er Bluetooth til forskel, den MX 900 er også mere følsom og precis end MX 700 og transmiterer en del mere data.
Måske er det bare det sidste nævnte der gør det hele.

Håber virkeligt der er en der har prøvet det der dukker op her engang som kan fortælle lidt.

Jeg kan persontligt godt lide en let mus da den jo er hurtigere at rykke rundt med, men kommer nok ikke uden om at den MX 900 vil veje lidt mere end jeg er vant til, det går nok, hvis bare den er lige så præcis og følsom.

<2Xaspekt>Nagel

Superbruger
Tilføjet:
03-02-2004 11:33:57
Svar/Indlæg:
70/12
#4 -> Jeg har undersøgt de to mus (mx700 og mx900) lidt, fordi min Razer fucker, så jeg skal ha ny mus. Og jeg læste mig faktisk til at det var omvendt - at mx700 har samme overføringsrate (eller hva det hedder..) som en usb-port og at mx900 er noget langsommere, netop på grund af bluetooth frekvensbegrænsning..

Prøver lige at finde linket til dig..

CMJ

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 11:43:37
Svar/Indlæg:
872/65
jeg har godtnok heller ikke en MX900 men en MX700 og jeg har faktisk ikke prøvet en bedre mus !! den er godtnok lidt tung men det synes jeg ikek man mærker når man kører den på en Icemat/fUNC/Steelpad og noget teflon under :e

jeg skal ikke kunne udtale mig om musen fra microsft da jeg ikke rigtig har pøvet at spille med den !! :D