Der er et stykke fra Wolfenstein over Duke Nukem 3D og til Far Cry. Min personlige opfattelse er at grafikken er OK - spændende med en anden motor end de sædvanlige. Den har mangler, men fungerer generelt godt. Mangler - interaktion med mærkelige ting som kokosnødder - altså at man ikke kan skyde dem ned.
Der er en god tyngdekraft i de fleste komponenter - falder mere naturligt etc. - måske med undtagelse af hajen..........
Der er tre elementer hvor det virkelig adskiller sig fra de andre tunnel - dør - knap - skyd nye monstre spil - hvilket er en sjældenhed - AI'en er væsentlig bedre i SP end noget jeg har set til dato. Hvis du ikke eliminerer dem frontalt sniger de sig s'gu bag dig og laver stealth angreb - osv. Det non-lineære i måden at kunne løse opgaverne - læs mere komplekst end at trykke på en knap - på! Sidst men ikke mindst er det da en forandring ikke at suse rundt i en skidenbrun Cormack tunnel - men på en hvid strand med sol og høj himmel, omend lidt cartoonish.
Så konklusionen er - download det - ellers må jeg jo sende demo'en til dig på en CD.
Tomgun