tv-kort HJÆLP

Diverse d.  29. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 184 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
29-01-2004 22:16:50
Svar/Indlæg:
0/11005
Lige nu er jeg i humør til at splitte hele terratec firmaet ad !!! de laver tv kort b.la., hvilket jeg har gjort brug af!!! nu er det bare sådan!!! at de ikke kører lyden til lydkortet igennem PCI porten !! næ nej, de kører det ud af kabinettet via at lydstik, som derefter skal ind IGEN, på line in porten på mit onboard lyd... MEN - prøv at gætte om ikke jeg har konfigureret den port til line out(ellers vil mit sorround ikke spille sorround)??!!!

Så nu bliver jeg nødt til at spørge... hvad koster et ordentligt lydkort??!!! og hvis jeg køber dette.. vil der så være nok porte til både at kunne gøre brug af dette mosnter lame tv kort... + mit sorround + headset samtidigt... er ikke glad for det.. (er på SU)

eller findes der en anden løsning??

På forhånd tak for hjælpen!!!!!

frustrerede hilsner sandman

Swebbe

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2004 08:29:17
Svar/Indlæg:
17/1
Det kan da nemt lade sig gøre skulle jeg mene - hvad med at smide et internt kabel i i stedet fra tv-kortet til en af indgangene på lydkortet på boardet - Skulle kunne lade sig gøre hvis ind/udgangene er der - Ellers må du jo bare anskaffe dig et seriøst lydkort - de virker nemlig!

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
30-01-2004 09:47:08
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Der kommer aldrig noget godt ud af, at have on-board lyd ;)

Det er nok en anelse overdrevet at give Terratec skylden, jeg ejer selv et Cinergy400TV-kort. Det funger bare, man skal bare lige hente noget bedre software, end den der følger med...

Køb dig et "rigtigt" lydkort, det bliver du sgu glad for. Du behøver ikke at bruge 1K på et hæderligt lydkort. Bare blive hjemme fra byen én sølle fredag aften, så har du råd til et ok lydkort da... ;)