jeg kan ikke komme ind på min harddisk i windows(har ik prøvet dos)
styresystem: win2000 (sp4) segate 80gb
den finder den godtnok i start op og jeg kan se SMART info på den. men når jeg går ind på den så gør computeren helt ned eller skriver at disken ikke er formateret!! hvad gør jeg ?
Virker mig lidt underligt.... han siger styresystemet er win2k. Men kan win installeres uden partition? Den formaterer jo når du installere alligevel, med mindre han har bedt den om at beholde nuværende filsystem. Måske er det slet ikke installeret. :)
Kører den sata? Måske konflikter kontrolleren med win2k. Ved ikke om det kan være det for jeg har ikke haft de store muligheder for at lege med sata ENDNU! :) Men ville lige åbne for muligheden.
der står når jeg går ind og vil se info på harddisken (inde i det er) der står "you only have promission to se curent security infomation" men jeg er loget ind som admin!! og har fuld acces!
Heh måske skulle du spørge riska. :) Vores allesammens OC Guru. Mon ikke han har løst en del hardware problemer, med alt det guf han har haft imellem fingrene.
Prøv at starte op i win 98 og kør en scandisk på disken, eller boot op på en dos start diskette og kør chkdsk, eller start op i fejlsikret tilstand i win2000 og se om det hjælper ellers har jeg ikke flere bud!