jeg har også lige købt en 300Gb SATAII HDD... Håber s*tme (for deres egen skyld) at de behandler den godt....
har før været oppe at skændes med damen på post kontoret...
da jeg bestilte mobo, cpu og ram havde jeg glemt at få en blæser med... jeg fik så at vide at den ville være på posthuset kl. ged næste morgen, så jeg tog derned kl 0700 for at hente den, men der var pakkeposten ikke mødt på arbejde, så de vidste ikke hvor den var, hun får mit nr. så ville hun ringe når pakkeposten mødte...
kl. 08:30 er jeg der igen, men der er de lige kørt, og de havde selvfølgelig ikke lagt pakken tilside, jeg får så at vide at kl.1200 kommer de tilbage igen, så der tropper jeg op igen... men nej, nu havde hun leveret pakken i et midre posthus hos en lille købmand der hvor jeg bor... så jeg tager til købmanden, hvor de heller ikke har den...
tilbage til posthuset, hvor jeg får at vide at pakken altså ligger hos købmanden, (jeg ringer, og de har den stadig ikke)... nu får jeg så at vide at hun nok har leveret den på min hjemme adresse, (jeg ringer hjem, men ingen tager telefonen)... så jeg tager hjem og finder stadig IKKE nogen pakke, tilbage på posthuset får jeg at vide at pakkeposten kommer om ½-1 time, og at hun ikke ville ligge pakken hjemme hos mig da der ikke var nogen hjemme....
ENDELIG, står jeg med min pakke i hånden... det tog også "kun" 7½time at få min lille blæser... :x :x :x :x :x
"hvis jeg bliver selvmordteorist... så kommer det til at gå ud over Post Danmark"