Adskillelse af Intellimouse explore?

Diverse d.  30. januar. 2004, skrevet af michaelnacho
Vist: 232 gange.

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2004 20:16:10
Svar/Indlæg:
281/74
Fik lige spild juice ud over musen her den anden dag.. Total provo hehe.. Så nu er knapperne såda temmelig fuckede.. Ku godt tænke mig at få skildt musen ad og renset det ordentlig.. Og samtidig lave noge mod ved at skifte det røde lys til blåt så det blir en blanding 8)

MEN, hvordan faen skilder man lortet ad? :|

Det drejer sig om en MICROSOFT INTELLIMOUSE EXPLORER optisk usb mus som den her:

Ku være fedt hvis nogen herinde fra havde en idé :) Jeg kan ikke se nogen skruer eller noget.. Provo!

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2004 20:19:19
Svar/Indlæg:
281/74
Damn hvor er jeg stiv hehe...

Skruerne sidder under de 4 plader/fødder som musen "kører" rundt på!

Hmm men ka man få dem af uden at smadre dem..

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2004 20:41:40
Svar/Indlæg:
715/51
de 4 fødder musen kører på.. vip dem af.. så er du inde ved skruerne

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
30-01-2004 21:48:46
Svar/Indlæg:
281/74
yes men kan man få dem på igen eller er de bustede bagefter?

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2004 22:29:13
Svar/Indlæg:
281/74
De er rimelig bustede bagefter.. Må lige ha fat i noget lim så de kan sidde nogenlunde på igen..

Men til jer som vil "modde" jeres explorer mus med at skifte dioden ud med en blå.. Lad være.. Det hjælper ikke en skid hehe.. Total sløjt.. Der er alt for meget rød plastic der dæmper det blå lys..

Det jeg gjorde var så at bore et hul i røven af musen så det blå lys laver en lille plet på bordet. Men ikke noget vildt..

Waste of time.. :l

Men fik da renset musen :D

petter78

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2004 22:39:50
Svar/Indlæg:
316/10
Min Intelli ligger også skilt ad lige i øjeblikket, den har fået en løs forbindelse for anden gang og nu gider jeg ikke bytte den igen, har købt en ny mus. Den løse forbindelse sidder samme sted som sidst, lige omkring der hvor ledningen kommer ud af musen, altså ca. 10cm fra printet. Jeg har behandlet den ordentligt og fatter ikke hvorfor ledningen ikke kan holde. Jeg tror jeg klipper stykket af ved lejlighed, det er jo en udemærket reservemus, men lige nu gider jeg ikke bakse med den, så den ligger et eller andet sted med 4 stykker teflon klistret på skalen.

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2004 23:00:27
Svar/Indlæg:
715/51
Mjoo, det med at smække en blå diode kan skam godt laves flot.. har en kammerat der er ved at uddanne sig til noget ingeniør ( hvordan staves det ord? ).. han har skiftet i sin egen og en andends.. det ser sq meget godt ud.. man kan ikke se det røde i glasset.

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 12:11:18
Svar/Indlæg:
2694/107
og så bliver jeg nr.2 der vil have et i grønt... eller også "bare" lave en guide til det...

/Ash

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
04-02-2004 11:57:45
Svar/Indlæg:
281/74
Hvordan faen har han lavet det? Har du nogen billeder?? Sikker på det er samme mus vi snakker om?

For ligemeget hvor kraftig en diode det er så kan det ikke lyse nok igennem alt det røde plastic lort... x(

Hvis bare man ku smide det i noget syre af en art så det blev affarvet eller så noget hehe..

Ps. Peter, du må nok ha været uheldig for jeg har aldrig haft nogen probs med den mus. Har haft den i maaange år og er sku godt slidt hehe...

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
06-02-2004 14:28:14
Svar/Indlæg:
281/74
Hmm... Og så gik den tråd død.. :l