Overclocking.dk er (ikke) døden nær...

Diverse d.  31. januar. 2004, skrevet af KleitusIV
Vist: 804 gange.

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
31-01-2004 08:21:06
Svar/Indlæg:
4295/306
Jeg synes det er sørgeligt men sandt.

Engang havde vi et suverænt forum hvor man fik mange gode svar på sine problemer.

Det er blevet sådan at tråde hvor folk har virkelige problemer ligger på mellem 5 og 10 svar, hvoraf 1 måske kan bruges, hvis man er heldig. Samtidig vælter folket ind på oc-ligegyldige tråde.

Tag bare det seneste eksempel:

http://www.overclocking.dk/for...

126 svar!!!

Jeg har selv på det seneste oplevet flere indlæg hvor ingen gider svare på mine problemer, men derimod vælter svar på ligegyldige tråde...

så... tag lige og op jer gutter! Vi skulle jo nødig ende som et nyt hol.dk :e

XpiRai

Superbruger
Tilføjet:
31-01-2004 08:40:35
Svar/Indlæg:
2/0
Jeg kan kun give dig ret..... Har sku også nydt godt af overclocking.dk, når jeg har haft et problem.

Og hvad fanden er det for en tråd ! hvis folk er ved at falde i søvn så skrid da iseng eller drik noget kaffe eller noget !!!!

SPAGETTICHARLY

Superbruger
Tilføjet:
31-01-2004 08:43:14
Svar/Indlæg:
34/8
Jeg kan bestemt ikke følge dig i dine ord. Den tråd du henviser til, er jo netop en tabertråd. Den tråd er ment til at have sort humor, og lamme indlæg i sig. Hvorimod seriøse spørgsmål tages seriøst, og ikke besvares med mindre en bruger kender svaret. OC.dk ville jo netop ende som HOL.dk hvis alle bare svarede i blinde, og ikke anede bedre end bare at få flest indlæg/svar.

no offence, men sys ik oc.dk er ved at være død.

The

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 09:07:21
Svar/Indlæg:
1836/61
"Lidt sjov skal der til her i livet" det passer vel også på www.overclocking.dk

Jeg mener der skal være plads til det seriøse og det sjove.

virus

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 09:19:32
Svar/Indlæg:
888/34
KleitusIV syntes du har ret i noget af det.
der er mange der bare laver inlæg for at lave dem og mange af dem er uden indhold.

det er jo ikke hol.dk hvor man bliver super nørd efter hvor mange inlæg man har lavet.

jeg har været på dette forum 4-5 år og syntes det er blevet svært af få et ordenligt svar på sit problem, men det kan jo være fordi at der kommer så mange tråde i dag, at ens indlæg bare ryger ud til siden :e

men vil osse gi The Tweaker ret sjov skal der sku være plads til :e

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 09:24:22
Svar/Indlæg:
1419/29
ER sku enig med dig 3Fordi fplk søger alrdrig i de gamle forums som jeg syntes der alt for dårligt at folk bare opretter en tråd. selv om de kunne havde fundet svaret et meget hurtiger ved at søge.

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
31-01-2004 09:36:32
Svar/Indlæg:
4295/306
Ja selvfølgelig skal der være plads til sjov, og jeg er så absolut ikke imod useriøse indlæg.

Jeg synes bare det er et problem når der kun svares på de useriøse indlæg, mens dem med problemer kun får 2-3 forkølede svar de ikke kan bruge til noget.

#5 Jeg har prøvet MANGE gange at søge efter tråde, men søgemaskinen her på oc.dk er simpelthen den ringeste jeg nogensinde har brugt (hint: crew). Problemet er at den også søger i den signatur folk har valgt, så prøv at søg på raptor - så får du 100 ligegyldige tråde hvor folk med raptor i deres signatur har skrevet om ting der SLET ikke handler om raptor...!

gogge

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 09:42:19
Svar/Indlæg:
589/75
Giver 111 - 112 % ret ..

også vis man kigger i sælges tråden det næsten kun helt nye der opratter en tråd og vil sælge og man byder og man får intet respons :(

Også det med de lige gyldige tråde er sku plat så kan de gå ind på ofir.dk og chatte i m - m forumet efter min mening man kan ikke få et eneste svar her andet folk ikke læser hvad man skrive eller de bare ligeglade / platte .. :l

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
31-01-2004 09:47:55
Svar/Indlæg:
4295/306
Iøvrigt kunne det være fedt med samme feature som hol.dk, hvor man kan se hvor mange gange tråden har været vist...

Så kan man se om der overhovedet har været nogen inde at se på problemet og de blot ikke gider/kan hjælpe... eller om det er fordi ingen ser det i første omgang.

:)

The

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 09:53:58
Svar/Indlæg:
1836/61
#8 KleitusIV, se øverst på denne tråd står der læst xx gange. Var det denne funktion du efterspugte ?

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 10:44:34
Svar/Indlæg:
3346/81
#0 - Hmmm - er du morgensur? 🙂

- siden er vokset meget gennem årene både i antal indlæg og svar. Gennemsnittet af svar på et indlæg er vokset fra 5 til 8.

I takt med at der er flere og flere brugere vil der selvfølgelig også blive en større bredde i hvad brugerne kan og ikke kan - og dermed er det selvfølgeligt svært at bevare den lille kerne af hw-entusiaster der på forhånd kender kvaliteten af de svar der kommer.

Der er da heldigvis nogle der fortsat har det kvalitetsstempel - f.eks. Lars, Riska, Sajmon, Superfly, DT - og mange flere med dem.

Vi har "Diverse", "Off-Topic", og "Soap-Boxen" hvor det er helt legalt at indholdet tager en drejning - som den tråd du linker til.

Jeg har da også oplevet at nogle af mine spørgsmål - meget specifikke - er sust lige igennem uden at jeg har fået løst mit problem, men jeg har sandelig også oplevet det modsatte, og det er så klart flertallet!

Hintet vedrørende søgemaskinen skal jeg nok bringe videre, og jeg vil gerne tage det med køb og salg op også - har set flere tråde om samme emne.

Jeg synes det er OK at ventilere synspunkter - men jeg er ikke enig med dig i at vi er døden nær på grund af nogle hoveder laver en kedetråd midt om natten.

Tomgun

exeo

Superbruger
Tilføjet:
31-01-2004 11:01:35
Svar/Indlæg:
288/19
tak #10, sad helt og frygtede at tråden ville fortsætte på samme niveau.

.exeo

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 11:01:54
Svar/Indlæg:
6624/113
#0 - Kedetråde er ved at være sjældenheder - det er også en udvikling i den gode retning... ( Synes jeg.. )

Der er EN forskel på oc.dk og lignende sider jeg meget gerne vil lægge vægt på, som efter min mening har en afgørende effekt på hvor mange irrelevante indlæg der kommer i en tråd. Vi har kun svar/indlæg tæller - og ikke et "rang"-system hvor man øger sin "status" altefter hvor meget man spammer et forum med ligegyldig pladder og dumme kommentarer. Læser man vorum´et igennem her kontra mange af de andre sider så er der måske et par irrelevante tråde, men sq ikke ret mange seriøse tråde med irrelevante svar. Det synes jeg er værd at tænke over, for det beviser godt nok at der er børn imellem, men samtidigt at de holder deres barnlighed det rette sted. Ja jeg postede flere gange i nat - og mener egentlig ikke det gør noget at der opstår den slags tråde. Den er så også flyttet til soap-box nu så vi holder forside-oversigten fri for den slags pjat. ;)

Og angående lige netop DIT problem, så er jeg sikker på at folk svarer hvis de har noget at sige eller hjælpe med - men håber så sandelig ikke de svarer hvis det er modsat. Og sådan tror jeg også du selv har det..... :D

Og bare rolig - den med søgemaskinen er der MEGET fokus på i næste udgave af dette site... ;)

PolleDK

Superbruger
Tilføjet:
31-01-2004 11:46:34
Svar/Indlæg:
602/17

Jeg kan følge dig lidt af vejen. Der har været indlæg som har været seriøst ment, men hvor de fleste indlæg har useriøse. Som et eksempel var der en tråd for ik så lang tid siden, hvor en spurgte om hvorfor computeren var unik - eller hvad der gjorde den unik - og de fleste svar var efter min mening alt andet end seriøse og det er synd synes jeg. Men der er tilgændgæld også mange tråde hvor der bliver svaret seriøst.

Det værste er vel når man stiller et seriøst spårgsmål og bliver haglet ned af en eller anden idiot der synes man er lam fordi man ikke lige har den samme viden som ham/hende.

Disse indlæg findes der heldigvis ikke så mange af længere som der gjorde engang. Og det er meget positivt synes jeg.

Men jeg må indrømme at tråde som den du linker til måske burde ligge andre steder end "Diverse". Det sker ofte at der kommer disse useriøse indlæg - og det er også fint nok - så længe de er placeret rigtigt. Men det er de bare sjældent.

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 11:47:59
Svar/Indlæg:
6624/113
#13 læs #12 igen. ;)

Atomizer

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 11:49:47
Svar/Indlæg:
688/32
Ja mht søge maskinen har jeg også været ret træt af at den søger i signaturer og andet pjat istedet for det der er relevant.

MEN at oc.dk er ved at dø er dog helt hen i vejet. Den lever i bedste velgående.

Self. er der sket meget det sidste år da der er kommet meget mere focus på dette emne end der var for blot 1½-2 år siden men den udvikling gør os jo bare stærkere.

oc.dk var en anden side dengang men den var ikke nødvendigvis bedre... der var masser af problemer med siden/brugerne dengang og der vil altid være ting at tage op ligeså længe siden eksisterer.

---det er en løbende udvikling.

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 11:50:17
Svar/Indlæg:
823/24
#0 Nu ved jeg de andre har nævnt det, men tråd du linker til er latterlig, og? Hvorfor ikke have noget sjov på samme tid med noget seriøst? For et par dage siden, så jeg en tråd som var et par år gammel, der var det GORK (sry ;)) der havde lavet såden en "latterlig" tråd... Så på det punkt har det da ikke ændret sig en skid.

Det er meget sjældent jeg ser nogle tråde der ikke bliver svaret på! Jeg mener da også de fleste tråde bliver hjulpet. Måske kommer der ikke noget svar inden for de frste 10 minuter, som der gør på hol.dk, hvor der kommer 10 ligegyldige poster inden for 5 min. :00

Funcky

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 11:58:25
Svar/Indlæg:
645/33
hej. selvf. skal der også være tid til lidt pjat og pjank engang imellem. men der er altså også god hjælp at hente. bare se denne tråd:

se # 12 evt.

http://www.overclocking.dk/for...

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 12:00:37
Svar/Indlæg:
6624/113
Nu er det et kendt faktum at når man bruger søgefunktionen starter den med at søge på ALT - derefter sætter man jo flueben i de søgepunkter der er relevante.. Men ja - den søger stadig på signaturer og det er belastende..

SuperflyDK

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 12:04:03
Svar/Indlæg:
1503/128
Sådan her ser forsidens udvalg af forumindlæg ud lige nu:

Overclocking.dk er døden nær... (18) <-- Latterlig overskrift - seriøst indhold!

Far Cry demo!! (8) <-- Seriøst indhold!

5900 xt resultater (28) <-- Seriøst indhold!

HJÆLP Højttaler problemer :l (15) <-- Seriøst indhold!

athlon64 3400+ (2) <-- Seriøst indhold!

HJÆLP underlig pc (5) <-- Seriøst indhold!

hvordan gør man, hvis man kan ? (3) <-- Seriøst indhold!

potmeter til blæser 12-7volt (13) <-- Seriøst indhold!

Extrem grafikkort nyhed (15) <-- Seriøst indhold!

P4 OC problemer (2) <-- Seriøst indhold!

OC Probs og Spørgsmål (3) <-- Seriøst indhold!

Stepping up to OC... newbie brug for en hånd (3) <-- Seriøst indhold!

Flash a bios (3) <-- Seriøst indhold!

Styring af hastigheden på et netkort (4) <-- Seriøst indhold!

Windows XP og Windows messenger...? (4) <-- Seriøst indhold!

MP3-afspilleranbefalinger søges!! (7) <-- Seriøst indhold!

Forslag til Server kabinet ? (7) <-- Seriøst indhold!

Lille mod (15) <-- Seriøst indhold!

Radeon 9800 SE Problem.. (22) <-- Seriøst indhold!

Corsair value eller Dane-Elec (5) <-- Seriøst indhold!

oc af p4t533/c med prommi (1) <-- Seriøst indhold!

Hvor lang tids burn-in ? (9) <-- Seriøst indhold!

2 versioner af 3DMark? (6) <-- Seriøst indhold!

Nordbroen? (61) <-- Seriøst indhold!

HP for medier mht. DVD (0) <-- Seriøst indhold!

Hvor mange af dem var ikke hardware-relaterede? Nej vel? Så synes jeg slet ikke vi skal begynde at bringe "HOL-tilstand" på banen!

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 13:33:20
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #19

Flot betragtning... :)

-> #0

Nu tager jeg lige: "Er ikke skribent, men privatperson"-hatten på.

Jeg kan til dels forstå dig. Det må også være træls for en ny, at komme her og blive mødt med: "Søg da selv!" og "google's your friend", men så er du altså også nødt til at se det fra den anden side:

Hvor mange gang tror du ikke at der er oprettet tråde med: "Hvordan overclocker jeg?", "Jeg ved ikke noget om min computer, men kan jeg oc den?", "Hvilket grafikkort er bedst?", "Hva' er sejest? Amd eller Intel?", "Hva' er et softmod?", "Hva' er et hardmod?", "Hvilket bundkort er bedst af disse to?" osv. osv. osv.

Jeg kan godt forså nogle af dem, men det er efterhånden blevet sådan, at "nytilkommere" ikke rigtig gider at finde noget info selv. Nogle regner nærmest med at vi kender svaret på forhånd ud fra: "Jeg har fået en computer i konfirmationsgave, kan jeg overclocke den?". Så er man af og til henstillet til at sige: "Fortæl lidt mere!", "Se en guide".

Når folk så også efterlyser det bedste grafikkort, så er det som om de slår hjernen på tomgang. "Hvilket grafikkort er bedst? ATi Radeon 9800XT eller FX5950? - Jeg har læst 1.000-vis af tests, men kan ikke rigtig finde ud af det" -> Er "folk" virkelig blevet så dummme, at de ikke selv kan regne den ud? ?:( Det burde da være åbenlyst for enhver, at når svaret ikke lige er at finde må det da være netop fordi, at der ikke er noget endegyldigt svar. Men folk regner med at få det gyldne skind foræret uden selv at skulle gøre noget for det. At folk læser tests bevares... men læser de ikke konklusionerne?!

Det mest latterlige spørgsmål: "Hvad er bedst? Amd eller Intel?" -> Hvor pokker hører det hjemme? Intel er det ældste af de to firmaer ja, man for pokker da. De har sgu da været til så længe de fleste af os kan huske. Spørgsmålet har ALTID været der, og tror "I" ikke at der er mindst éen, kunne det ikke tænkes? - At der bare var éen før jer, der havde stillet det selvsamme spørgsmål?

Når folk så skruer tudefjæs på: "Jamen :( Min tråd bliver ikke taget alvorligt!" Prøv da at tjekke et forum hvor der bliver skrevet SÅ mange indlæg og SÅ mange svar... kunne det ikke tænkes at der findes andre som evt. har det samme problem?! Læg mærke til at det kun er "gengangere" der bliver taget "useriøse". "Nye" spørgsmål, hvor man virkelig skal sætte de små grå i svingninger, bliver i dén grad taget seriøs...

Jeg kan for så vidt godt forstå dig #0, det må da også være træls, at komme her som ny og føle sig rigtig dum og newbie... Men hør her: Vi har ALLE sammen været newbies. At der så er nogle som bare generelt ikke kan finde ud af at mænge sig er jo deres problem, men de fleste af "os" er her altså for at være her, "hænge" ud. "Snakke" sammen og ikke mindst hjælpe hinanden hvis der er en som har et problem. At vi så en enkelt gang imellem opretter en virkelig "stener-tråd" syn's jeg bare er på sin plads da vi også skal have en lille smule useriøsitet. Ellers går forummet til i paragrafryttere og emsige kællinger. Det er der ikke nogen der er tjent med. Vi er Danmarks bedste hardwareforum, og der skal være plads til alle. Også dem der gerne vil have lidt sjov, og dem der gerne vil være seriøse. Når en tråd bliver useriøs, er det ofte fordi, at det er blevet "vurderet" at ham der stillede spørgsmålet fik sit svar, eller fordi at svaret findes et sted i forummet.

Jeg var ved at rykke store totter hår af mit hoved på et tidspunkt, hvor vor vi havde nok 10-15 tråde i røven af hinanden om det samme spørgsmål: "Hva' er bedst? Max3 eller bare et alm. IC7?" og "Hva' er bedst? En 2,4'er eller en 2,6'er?" og "Hva' er den bedste stepping? Malaysia eller Costa Rica?" - Og man bliver fandme åndssvag oveni, når folk ikke gider at tjekke forummet. Vel vidende om at "Malaysia" og "Costa Rica" IKKE er steppings, men blot locations, hvor de forsk. cpu'er er blevet fremstillet.

Når alt dette er sagt, så skal I vide, at jeg stadigvæk anser oc.dk for ét af de bedste hardware-sites ever. Jeg mener netop, at fordi at der bliver oprettet den "slags" tråde, så er det fordi at folk færdes her, og føler sig "hjemme" og velkomne. Så'n skal også bare være. Der skal være plads til alle... også dem med plads til et smil på læben ;)

Forresten: Den tråd du linker til, var ment som en "taber"-tråd, så jeg forstår ikke hvorfor den kom på? Hva' så med "APG" - tråden? Eller "PC-doktor"-trådene? Skal de også ud?`

Vi skal også kunne have lidt sjov i forum... ;)

Kingu

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 13:48:00
Svar/Indlæg:
839/19
#0 rolig nu..
Den slags tråde kommer en fredag aften, hvor der er en forsamling so ikke har noget at lave ud over at side her på siden. Den slags tråde vil ikke komme ved 20 tiden fredag aften, nej på den anden side af midnat, og det er begrænset hvor mange den kan genere på det tidspunkt..

Sorry, men jeg faldt vidst i søvn før den tråd blev oprettet :r :(

/Kingu

AXE

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 13:56:55
Svar/Indlæg:
1135/38
20# HØRT. :e

A-38

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 14:01:48
Svar/Indlæg:
343/12
Jeg har været på oc.dk i flere år, godt nok ikke så aktivt som så mange andre, men jeg syntes at kunne huske at der altid har være useriøse tråde her på siden ind imellem og det har kun været med til at gi' oc.dk en bedre stemning.

Lidt sjov kan kun gavne!

.... og i nat fandt jeg da også ud af at der er tilbud på kæmpe skilpader fra på mandag i kvickly og det er jeg da glad for!

Kays

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 14:08:25
Svar/Indlæg:
406/600
Sidste søndag havde jeg et problem med at WinXP havde oprettet dobbelt boot streng altså dual boot valg af OS i opstarten.
Ved installation på SATA disk havde den ikke fået slettet den boot streng den formaterede Win XP installation repræsenterede.
Der lå altså 2 boot strenge i boot.ini og rodede rundt, dvs. en for meget.
Fik her hjælp via. forummet til at få slettet den streng, der var tilovers så WinXP nu bootede rigtigt op uden der var 2 OS at vælge imellem.
Fik i dette tilfælde god, hurtig og seriøs hjælp på forummet
:i

(Burde nok selv have kunne finde løsningen, men havde lidt hangovers - og så er det jo rart at der er hjælp at hente på oc.dk)

The

Superbruger
Tilføjet:
31-01-2004 14:29:48
Svar/Indlæg:
613/20
20# den tråd med APG blev så stor at mange af dem jeg kender ikke kan åben den mere.... derfor døde den :( kun skolens 10mbit kunne åben den..... eller folk med 1 mbit.

0# Jeg er en af de "nye" om du vil, jeg har været her i et ½-1 års tid nu, og i den tid jeg har fået meget god hjælp. husk mange spørsmål kan svares på med 1 svar. så derfor kan du ikke bare side at den er ved at død fordi der er under 100 svar i dem....

f.eks. "hvordan fjerner jeg en virus fra min bios?"

svar: "format c: og så tager du dit batteri ud i 1 times tid"

se??? et svar kan løse et problem ;)

så hvad kan man lære af det??? et godt svar kan løse mere end 100 dumme.

Fortsæt det gode arbejde alle på OC.dk

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 14:46:28
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #23

Jeg ska' da også i Kvickley, det kunne også være at der røg nogle poser kaffe med ;)

-> #24

Så godt din tråd... fik selv løst et/mit problem derigennem... ;)

Kingu

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 14:50:21
Svar/Indlæg:
839/19
#23, aha.. perfekt fødselsdags gave til en kammi :D

#26, Jeg tror ikke at KleitusIV bliver for glad hvis den her tråd også ender med at gå på i - øhm - pjat.. (?)
Hence the thread from yesterday..

/Kingu

DragonOne

Superbruger
Tilføjet:
31-01-2004 15:10:57
Svar/Indlæg:
240/44
vil nu også gerne give mit besyv med.. jeg er også en af dem der har fulgt OC fra sitet's unge dage og har til alle tider kunne få hjælp til mine computerproblemer...

Når vi ser på udviklingen gennem bare de sidste 6-7 år, er der sket en kolosal udvikling inden for hvad computerne kan og ikke mindst også i forhold til prisniveauet...

Det er netop her sites, som overclocking.dk, hol.dk, tweak.dk og hvad de hedder allesammen, kommer ind i billedet.

Idet computeren og opkoblingen til internettet er blevet hvermandseje, er efterspørgslen for assistance til løsing af problemer også vokset i grad dermed.

Jeg har været snart alle hw-relaterede sites herhjemme rundt, men af en eller anden grund havner jeg altid her igen..... det er her, der er den største samling af ekspertise inden for de felter jeg bevæger mig, det er her man kan få kvalificeret svar - det er ihvertfald min oplevelse....

At der ind i mellem er nogen "skæve" indslag som f.eks. det der linkes linkes til i #0, er efter min mening kun lidt krydderi... et rent faktuelt fora vil i længden være dræbende.. det vil være det samme, som hvis overclocking.dk svarede til Microsoft's knowledgebase..

just my 2 cents...

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
31-01-2004 15:13:32
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Forresten: Den tråd du refererer til, er blevet flyttet til off-topic (som jeg lovede ;)).

WanthaL

Superbruger
Tilføjet:
31-01-2004 15:15:45
Svar/Indlæg:
607/20
#20 eni absolute eni...

OC.dk er da ikke ved at dø! Det er da noget fis at lukke ud :(

Der skal da være plads til humor her på OC.dk ellers vil siden netop dø ;)

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
01-02-2004 09:03:10
Svar/Indlæg:
4295/306
Okay nu vil jeg så lige slutte tråden af... :)

Enig overskriften var lidt dramatisk.

Som jeg også skriver i #6 synes jeg så absolut også der SKAL være plads til noget sjov. Ellers bliver det hurtigt for tørt og kedeligt!

Jeg har selv været aktiv oc'er og bruger af dette site i flere år, og det et kanon site der virkelig har hjulpet mig mange gange.

Grunden til jeg skrev indlæget var bare at jeg overhovedet ikke havde fået hjælp (måske var der én der skrev) på de sidste mange indlæg, og samtidig så jeg folk vælte sig over de useriøse...

Det var ikke for at rakke ned på de useriøse - de må gerne være her - det var bare "hvorfor er der ikke nogen af alle de her mennesker der kan hjælpe mig med mit problem istedet for at skrive her" raseri :r

Jeg tror også meget vil blive løst ved at lave en fed søgeengine så det er muligt at finde tidligere tråde, så man ikke skal oprette en ny ingen vil svare på.

#20 Godt indlæg og jeg er enig med dig NoNig! MEN man skal også være opmærksom på at der er mange ting man aldrig kan læse sig til i tests. F.eks. "hvilken harddisk er bedst" - her kan man læse nok så mange tests om hastighed, men man skal til et forum hvor folk har erfaringer med dem, for at finde ud af om de går ned, taber data osv osv... Det samme gælder meget andet hardware. Man skal til et forum for at høre hvordan tingene opleves "i hverdagen". Derfor er det da fair at skrive sådan et indlæg. Problemet opstår bare når det er indlæg #437 om samme emne.. ;)

Dejligt at høre at søgemaskinen bliver fixet!!!

Nå men jeg fik da folk op af stolene! :e

Tak for et godt community og må det leve i mange år! :)

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2004 09:12:39
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #31

Så vil jeg da lige have det sidste ord: ;)

"#20 Godt indlæg og jeg er enig med dig NoNig! MEN man skal også være opmærksom på at der er mange ting man aldrig kan læse sig til i tests. F.eks. "hvilken harddisk er bedst" - her kan man læse nok så mange tests om hastighed, men man skal til et forum hvor folk har erfaringer med dem, for at finde ud af om de går ned, taber data osv osv... Det samme gælder meget andet hardware. Man skal til et forum for at høre hvordan tingene opleves "i hverdagen". Derfor er det da fair at skrive sådan et indlæg. Problemet opstår bare når det er indlæg #437 om samme emne.. ;)"

- Korrekt, særdeles enig, men...

Du skriver det selv: "man skal til et forum hvor folk har erfaringer..." - det kunne godt tænkes at denne harddisk har været til debat før. Nu siger jeg ikke lige dig, men mange, og jeg mener virkelig: MANGE, kunne være godt tjent med at benytte sidens søgefunktion... Ikke for at klandre, og stille folk uden for tvivlspørgsmål ang. ny hardware, men mange af de indlæg der ikke bliver taget seriøst er oftest gengangere... du kan selv prøve at tjekke efter....

Off-the-record: Jeg er da ked af at høre, at du ikke fik svar på dit spørgsmål :r ;)