Det tegner godt for BH-6 chips'ne: "These results could be due to just good module, but out of the 3 that I had these were actually the result of the worse of them." Det kunne være man skulle have nye ram :D /Thomas
Henning: og så er det Kingston Value RAM!!! Det er noget som jeg godt kan lide 8)
Desuden syntes jeg at flere fabrikanter måske skulle lave deres high-end chips på samme måde som Geil med Wafer Level Chip Scale Packing (WLCSP), for at vi ikke skal døje så meget med varme.
Et problem som det så giver, er at de skal producere RAM chipsende og PCB'et de sidder på.
Hvem døjer med varme på deres ram? De fleste hardcore ocer fjerner de der klamme heatspreader da de holder den varme der er i rammene inde! mine mushkin bliver ikke over kabinet temp og det er i en barebone! Har aldrig haft problemer med for varme ram kun en gang men der fik de også 3.80volt!
Nej men det er lidt surt for rammene yder bedre på 225Mhz i dual channel mode ved samme timeings. Det er lidt træls at vide de vil mere men ikke kan pga strøm :x