Svar på kritik:
Jeg nævner nu ikke den vandkøling fordi Studiedata sælger det. I ved jeg er MEGET glad for Aqua computers produkter så det var oplagt og ville passe vildt godt ind i sådan et hi-end system.
Asetek har jeg også nævnt som den alternative løsning som jeg også er vild med. Asetek\'s produkter er flotte og gennemtestet.
DangerDen har aldrig sagt mig noget. 8)
Men det er jo smag og behag. DangerDen\'s produkter yder jo ganske udemærket, kan bare ikke li deres design.
Ja det var ærgerligt at jeg ikke kunne presse 3.2Ghz mere end min egen 2.8\'er. Som vi også ved, har det utrolig meget med stepping at gøre, dog lover studiedata at deres SD systemer kører min. 4 Ghz.
De 1.8 Vcore er lidt højt men den reele Vcore er næppe 1.8. Tror nærmere den er ca. 1.7 under load.
Man kan samle den selv til billigere penge, men sådan er det også med alm. PC\'ere. Jeg syntes det er en fornuftig pris for et så vildt system.
Ja hvis jeg havde haft min nuværende CPU skulle jeg da også lige ha afprøvet den i SD systemet.
Grafikkortet er ikke med i systemet. Dette er efter min mening ganske fornuftigt, så man selv har muligheden for at vælge og derved påvirke systemets endelige pris og ydelse.
Men tak for konstruktiv kritik og anerkendelse ;)