#8 Åbenbart ikke, jeg kan se at jeg skulle have valgt et billede på den anden led, det har muligvis haft en lille smule indflydelse. Derudover er billedet nok heller ikke det bedste, man kan ikke rigtigt se nogle detaljer. Jeg havde dog regnet med at det ville gå lidt bedre, desuden forstår jeg ikke helt at det casemod der fører gør det, jeg synes ikke det er noget særligt. Men smag er jo forskellig.
#9 Det kan jeg sagtens, men du vil nok ikke høre prisen. Jeg har alt i alt brugt omkring 1 uge på at lave det kabinet, så det er 40 timer. Hvis vi så siger en timeløn på 150kr (det er en billig værkstedstimeløn), så bliver det 6000kr plus materialer (hvis jeg kan lave det på 40 timer). Er du stadigvæk interesseret :)
#10 Jeg tror det er billederne der driller, for jeg er i hvert tilfælde selv meget tilfreds med slibningen, man skal helt tæt på for at kunne se uregelmæssigheder. Jeg har hverken brugt kobber eller baggas, har bare svejset stille og roligt og forsøgt på ikke at brænde alt for meget igennem, jeg er fint tilfreds med resultatet selvom der kom lidt små huller i svejsningen efter slibning. Jeg er jo ikke håndværker og har kun svejset meget lidt, men jeg synes da at jeg bliver bedre og bedre til det.
#11 Det vejer bestemt ikke mere end et almindeligt kabinet, jeg ved ikke præcist hvor meget det vejer, men jeg vil skyde på at kabinettet tomt vejer omkring 5kg, max.
#12 40 timer på værkstedet, og så det løse med at finde materialer og alt det der, jeg har måske brugt 70 timer alt i alt, ved det ikke helt, men det er jo en hobby og jeg har det sjovt mens jeg arbejder med det, så jeg tæller ikke timer.
#13 + #15 Tak.
#14 Måske, har godt overvejet det.
#16 Tak, ambient ligger ikke særligt højt, jeg har ikke en præcis måling lige pt da jeg stadigvæk tester og har lidt problemer med mit grafikkort. Men ambient i kabinettet er ikke højere end i et normalt kabinet med et ordentligt flow, der er ikke mange komponenter til at varme luften op og slangerne køler jo også noget.