computer crashet

Diverse d.  01. februar. 2004, skrevet af phg
Vist: 167 gange.

phg

Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2004 15:22:02
Svar/Indlæg:
1399/43
det startede da jeg ville montere et nyt grafikkort(gf ti 4200) på min lillebrors computer jeg tjekkede hvilken driver han kørte med(43.45)så det gjorde jeg intet ved den fandt også kortet men ville indstalere det som standartagpkort det trykkede jeg anuler til og fandt driveren som jeg satte til at indstalere den nåede 43% så frøs den jeg genstartede på den hårde måde(resetknappen)og så var det slut med at komme ind i windows(me)der kom blå skærm med en beskytelsesfejl jeg prøvede alt muligt resette bios alt hvad jeg kunne komme i tanke om så det endte med at jeg formaterede harddisken og ville lægge 98 ind istedet(efter jeg havde forklaret om me fortræfeligheder(ironi))det gik også fint til jeg skulle indstalere 98 så fik jeg alverdens fejlmeddellelser op på skærmen.
jeg glemte at sige at jeg også skiftede hans cpu køler ud den larmede
kan jeg være kommet til at knuse kernen sådan som den opfører sig eller kan det være et andet problem,den startede jo godt nok op første gang eller er det fordi jeg genstartede den med resetknappen.håber der er nogen der har et svar og på forhånd tak.

nCa

Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2004 15:41:01
Svar/Indlæg:
714/10
Det er der jo ingen der kan svare på, du sidder ved siden af den, så du er nød til at starte med at udelukke eller skille den ad igen.

phg

Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2004 16:06:39
Svar/Indlæg:
1399/43
problemet er at jeg ikke sidder ved siden af den men jeg gav ham også det råd at pille alt ud undtaget det han skulle bruge til at starte compen. med,det har ikke hjulpet noget, men håbede bare at få et spor jeg kunne følge til hvad problemet evt kunne være istedet for bare at fare ud at købe nyt hardware i blinde.