#4, enig i at Anandtech generelt virker noget mere seriøse end onkel Tom. Jeg bed da også mærke i deres konklusion: "The performance of Prescott today is nothing to write home about..."
Min personlige favorit side til denne slags test er dog Aces hardware, fordi de fokuserer på "realworld" programmer/spil i stedet for syntetiske benchmarks. Fra deres konklusion: "Prescott will have to scale incredibly quickly to outperform the Athlon 64, because the latter scales excellently with clockspeed, and we definitely prefer Cool'n'Quiet over Hot'n Prescott! " :e :e :e
Jeg må sige, at det er kommet noget bag på mig, at Prescott performer så dårligt, som den gør. Jeg havde godtnok aldrig regnet med, at den ville yde de 20-30 procent bedre end Northwood, som nogen rygtesmede har argumenteret for de seneste måneder, men at den ligefrem yder dårligere end Northwood i en hel del ting, ja det ryster mig lidt.
Det er jo lige før, Intel skulle hoppe med på rating-vognen og sælge 3,2 Ghz Prescott som pr3000+ :e ;)