Spøgelser eller hvad sker der ?!

Diverse d.  03. februar. 2004, skrevet af Stamps
Vist: 333 gange.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 21:48:28
Svar/Indlæg:
4263/107
Hej alle!

Det skete så i går aftes da klokken begyndte at blive over at jeg kunne gå lige :e (ca. 22.45)

Havde haft en lang så så jeg var lidt træt og var så lige kommet hjem fra et "åbent hus" arrengement fra HTX Viby, da jeg lige satte mig ned på sengen ved siden af hende her ;)

Besluttede mig for at jeg lige manglede et glas mælk at drikke før at jeg kunne ligge mig til at sove men mens at jeg står og hælder det op i glasset kommer der den der velkendte "beeeeep" lyd når puter'en starter, hvilket jeg fandt ud af lidt efter...

Står først og tænker lidt over hvad det kunne være, drikker glasset med mælk, og trasker ind på mit værelse for at se hvad det er; OG SATME OM MIN COMPUTER IKKE ER STARTET !!!

Jeg er ikke okult eller noget, men kan det have noget at gøre med at min søster slukkede den anden computer ca. samtidig ??

Jeg blev sQ erligt talt lidt bange da det gik op for mig !!!

En eller anden professer af en art, der har et "Poul Tomsen" agtigt svar klar på tungen :e

Ja jeg sidder fakkertalt stadig og ryster, næsten i hvert fald... :e

Znappi

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 21:51:26
Svar/Indlæg:
127/16
Sikker på at det ikke bare var en reflex ? at tænde computeren med det samme du kommer ind i rummet ?:)

Znappi

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 21:51:59
Svar/Indlæg:
127/16
måske "haltede" den bare lige i starten...

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 21:55:01
Svar/Indlæg:
4263/107
Jeg tænkte på at jeg havde abstinenser over at jeg ikke havde siddet ved hende i et par timer :e

Jeg var nået _HELT_ ud i køkkenet før den lyd kom, og jeg kan ikke have nået at tænde den poå vejen...

Der gik alt for lang tid....

(wuuuuuuuu, wuuuuuuuu... det spøger!) :e

En kortslutning i et eller anden måske ??

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:00:06
Svar/Indlæg:
4263/107
lol.... sad lige og tvang mig til at høre Britney Spears: Toxic ?:(

FFS HVAD SKER DER FOR MIG !!!! BUR MIG INDE !!! :r

nåh men, hun lyder da som et spøgelse af første karat sammen med den gustne "Lord Dracula" baggrundsmusik"

Måske min computer tænkte på hende ?:( ?:( ?:(

virus

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:06:23
Svar/Indlæg:
888/34
har oplevet det før
men det var psu'en der var fucked kan være det :)

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:09:24
Svar/Indlæg:
4263/107
Min PSU sutter satme også !!!

Får pillet de skruer ud af mit nuværende kabi som jeg ikke har kunne få ud, og så er mit Chieftech Dragon Maxitower klart til at blive indviet på fredag :e

Der er en medfølgende PSU der har ca 100 W mere!

Men det forklarer stadig ikke hvordan den kan starte ?:(

spand-online

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:18:08
Svar/Indlæg:
143/6
hmm jeg havde en "rækkke" af den slags oplevelser dengang jeg kørte med mit Bp-6 mobo.....den startede simpelthen når det passede den. Det der var allermest generende var at den valgte at gøre det midt om natten i en periode hvor jeg skulle op kl 04.
Jeg fandt, trods voldsom læsen manualer, BIOS og andre ting, ud af hvad af hvad fejlen var.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:22:11
Svar/Indlæg:
4263/107
Jæs! men nu er problemet at det er flere uger siden at jeg har rodet med BIOS og at hun snart er 1 år gammel...

En der har en hotline til det der fra Zulu med de "åndefinderfolk" ?:(

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:26:22
Svar/Indlæg:
4263/107
Jamen så længe du har det sjovt... :e

"FÆTRE" (sagt med en latterlig pigestemme som om at alle er barnlige :e)

Sengen kalder og jeg skal _IKKE_ ud og have et glas mælk først :e

Natter tøzzer (sagt med en latterlig pigestemme som om at alle er barnlige :e)

VDK

Superbruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:32:19
Svar/Indlæg:
163/6
Synes teorien med spøgelser er helt fin :D

Nu siger du din søster slukkede en anden computer samtidigt. Måske hvis hun slukkede skærmen på knappen, og skærmen er en stor strømsluger, kan det have givet et mindre udslag på elnettet. Og derved provokere din PSU til at starte op. Men jeg tror desværre ikke helt teorien holder vand. Det vil synes mere logisk hvis den havde tændt, da søsteren tændte skærmen, og ikke da hun slukkede, men alligevel. Jeg er ikke elektronikingeniør ej heller klavoriant, men hold dig til spøgelsesteorien :D

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:33:18
Svar/Indlæg:
4263/107
Jamen så længe du har det sjovt... :e

"FÆTRE" (sagt med en latterlig pigestemme som om at alle er barnlige :e)

Sengen kalder og jeg skal _IKKE_ ud og have et glas mælk først :e

Natter tøzzer (sagt med en latterlig pigestemme som om at alle er barnlige :e)

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:33:36
Svar/Indlæg:
2353/24
kan det være fordi du har sat den til at starte op f.eks. kl. 23.00 den 2. febuar 2004, en dag hvor du sad og legede inde i bios`n??? for det kan man på en del computere (Wake Up by Alarm, hedder funktionen på mit Abit board)

VDK

Superbruger
Tilføjet:
03-02-2004 22:33:41
Svar/Indlæg:
163/6
Synes teorien med spøgelser er helt fin :D

Nu siger du din søster slukkede en anden computer samtidigt. Måske hvis hun slukkede skærmen på knappen, og skærmen er en stor strømsluger, kan det have givet et mindre udslag på elnettet. Og derved provokere din PSU til at starte op. Men jeg tror desværre ikke helt teorien holder vand. Det vil synes mere logisk hvis den havde tændt, da søsteren tændte skærmen, og ikke da hun slukkede, men alligevel. Jeg er ikke elektronikingeniør ej heller klavoriant, men hold dig til spøgelsesteorien :D