doh ja skibrillerne, har lige været en uge på ski, og de er ikke lige lagt på plads endnu :)
Med pexi i bagsiden: Det var oprindeligt min plan at flytte my tidligere PSU ned foran, og så lave et hul i siden hvor den kunne blæser luften ud. Så jeg skar PSU monteringsdelen, samt de meste af bagsiden ud på kabinettet og spraymalede kabinettet.
Det var så meningen at den 80 mm blæser i den gamle PSU skulle flyttes ud, så den sad på ydresiden af PSU'en, og den 80 mm blæser så skulle skrues fast i kabinetsiden. Så vill jeg også have rum til at køre 230V og on/off switchen på PSU'en til bagsiden af kabinettet, i kan se at jeg havde skåret ud til det på billederne.
Senere kunne jeg så ikke få antec PSU'en til at passe, (havde brugt min tidligere PSU(den er desværre død nu), og den passede fint, Antec'en fylder mere med alle de kabler).
Så jeg flyttede Antec'en op igen og lave plads til den i pexipladen, da jeg ville bruge mit kabinet.
Siden er jeg ikke færdig med, der mangler en pexi rude, samt jeg skal skære ud til en blæser(skruehullerne til blæseren har jeg lavet)