mit første forsøg med casemodding

Case-modding d.  03. februar. 2004, skrevet af Petter1979
Vist: 317 gange.

Petter1979
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 23:05:51
Svar/Indlæg:
1268/80
Jeg skilte det hele kabinettet ad, borede popnitterne ud, så jeg kunne skille delene fra hinanden.

Jeg spraymalede drevholderne sorte, samt bundkort pladen.

Resten mørkeblå, bagsiden, bunden, fronten, men ikke toppen da det grå man kan se i toppen bliver dækket af kabinetsiden.

Dog synes jeg ikke mit lille pexiglas forsøg bagpå blev helt så velykket.

Strømforsyningen er en Antex trueblue, som har blå led blæsere som standart. og der sidder en blå/rød led blæser i fronten som indsugning, som er moddet med en modstand så den kun får ca. 7 volt.(dog får leds stadig 12V på den)

hvad synes i om mit første forsøg?
(billederne er under min profil)



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 23:14:52
Svar/Indlæg:
3329/182
Det ser da ikke helt værst ud det du har bikset der - men jeg kan nu ikke helt forstå vinduet i bagenden? Hvorfor ik siden...

Du skulle næsten lige have en katode smidt i, men må vi ik se fronten?



H_L
 
Superbruger
Tilføjet:
03-02-2004 23:14:57
Svar/Indlæg:
288/39
fint nok mod, du kunne da godt ha' lavet noget frækt ved kabinnet, nu du har brugt al den tid på at splitte/samle det.
Ellers pæne farver, alt andet end beige er godt, høhø :p



Kio_Liex
 
Superbruger
Tilføjet:
03-02-2004 23:16:53
Svar/Indlæg:
260/54
Ser godt ud, nu når det er første gang...

Lidt strømpeflex på strømkablerne ville være godt...

Jeg vil gerne se det med siderne på... ;)

Lige en anden ting; hvad bruger du de der ski briller til...? :00



Petter1979
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 23:33:55
Svar/Indlæg:
1268/80
doh ja skibrillerne, har lige været en uge på ski, og de er ikke lige lagt på plads endnu :)

Med pexi i bagsiden: Det var oprindeligt min plan at flytte my tidligere PSU ned foran, og så lave et hul i siden hvor den kunne blæser luften ud. Så jeg skar PSU monteringsdelen, samt de meste af bagsiden ud på kabinettet og spraymalede kabinettet.
Det var så meningen at den 80 mm blæser i den gamle PSU skulle flyttes ud, så den sad på ydresiden af PSU'en, og den 80 mm blæser så skulle skrues fast i kabinetsiden. Så vill jeg også have rum til at køre 230V og on/off switchen på PSU'en til bagsiden af kabinettet, i kan se at jeg havde skåret ud til det på billederne.

Senere kunne jeg så ikke få antec PSU'en til at passe, (havde brugt min tidligere PSU(den er desværre død nu), og den passede fint, Antec'en fylder mere med alle de kabler).

Så jeg flyttede Antec'en op igen og lave plads til den i pexipladen, da jeg ville bruge mit kabinet.

Siden er jeg ikke færdig med, der mangler en pexi rude, samt jeg skal skære ud til en blæser(skruehullerne til blæseren har jeg lavet)




Petter1979
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2004 23:52:43
Svar/Indlæg:
1268/80
har lige lagt et billede op på profilen hvor man kan se fronten.