Tror ikke du skal regne alt for meget med at en firmware update løser problemet...
Det er ret normalt at routere går ned, når deres DHCP lease udløber og de prøver at hente en ny!
Jeg prøvede i over 1½år med en masse forskellige firmware updates til min Surecom router, men ingenting hjalp, og jeg havde endda kontakt til ham der skrev firmwaren til den, og han kunne heller ikke finde ud af det, men han fik det til sidst til at virke på en eller andet Spansk ISP's netværk, men det hjælper bare ikke så meget heroppe 😉
Og jeg har hørt om fejlene i både D-links og Linksys m.fl. Jeg snakkede lidt med ham der Surecom manden om det, og den eneste lighed han umiddelbart kunne finde imellem mærkerne var at de alle benyttede ARM7 baserede cpu'er... hvad indflydelse det så end har på DCHP lease?
Nu har jeg godtnok af andre grunde fået en ny TRENDnet router, der viser sig at være baseret på et Broadcom chipset (uvist om der også gemmer sig en ARM7 inde i det...) Men den er ihvertfald ikke gået ned endnu!