Hej, Jeg har fået anskaffet en xbox Den skal moddes med en chip, men jeg har aldrig haft en " Konsol " så hvilke chip skal deri? helst fra en butik i Odense eller lign :)
jeg vil anbefale en chip inde fra www.konsol-chips.dk ,der er god service. Jeg kører selv med en Xecuter2.2 LITE chip den kan have 2 bioser. Alle chippene er orginale og ikke nogle billlige kopier. Hvis du har andre spørgsmål så check www.konsol-forum.dk og www.xbox-scene.com .
det er størrelsen på biosen. Jeg vil helt klar vælge en chip med minimum 512kb plads da bioserne bliver størrer og størrer. her er nogle billeder af hvor der skal loddes
har du prøvet den der lille butik i nærheden af albanigade?? der er den lille der.. kan ikk huske hvad den hedder.. der tæt på nyborgvej og netto... je ka ikk husk hva e hedde
Det er muligt at opnå den samme funktionalitet som med en chip uden at købe en chip. Det kræver noget teknisk snilde og noget vovemod, men til gengæld sparer du nogle penge - og så er det et underholdende projekt. Hvis det har interesse kan du læse på www.xbox-scene.com eller bare spørge løs.
#8 Well, der er en masse at fortælle, men helt kort kan du med lidt tekniske indsigt og en omgang snilde hacke din xbox uden at det koster dig en krone. Du kan læse en masse om det på www.xbox-scene.com , både under tutorials eller ved at søge i forummet (prøv "softmod", "fonthack", e.l.). Du er velkommen til at spørge (evt. pr. mail).